Menü

26 Aralık 2012 Çarşamba

2012 Favori Makyaj Ürünleri

Herkese merhaba! Sevgili Dörtdörtlükblog'un MIM'ini sonunda yayınlayabiliyorum. Çok fazla ürün olduğundan dolayı işi biraz ciddiye alıp video çekmeye karar verdim ^_^ Videoda ürün isimlerini kaçırırsanız merak etmeyin videonun altında toplu listeyi bulabilirsiniz :)


 Bahsettiğim ürünlerin bazılarında daha önce bahsetmiştim. Detaylı bilgi için ürün isimlerinin üzerine tıklayabilirsiniz. Bunların dışında merak ettiğiniz ürünler varsa yorum yazarak istekte bulunabilirsiniz ^_^ Ba arada bu MIM'i yapmak isteyen herkese gönderiyorum.



-Clinique Even Better Fondöten
-Maybelline Dream Satin Liquid Fondöten
-Mac Mineralize Skin Finish Natural Pudra 
-L'oreal True Match Kapatıcı
-the Balm Time Balm Kapatıcı
-Nars Orgasm Allık
-the Balm Down Boy Allık
-the Balm Stainiac
-the Balm Lou Manizer
-the Balm Nude Tude Far Paleti
-Kiss Eyeliner
-Essence Gel Eye Liner
-Max Factor False Lash Effect Fusion Maskara
-Flormar 10X Sculpting Maskara
-Essence Lash & Brow Maskara
-Clinique Chubby Stick - Two Ton Tomato
-Maybelline Color Sensational Ruj - Crazy Pink
-Revlon Super Lustorus Ruj - Pink in the Afternoon
-L'oreal Caresse - Rock'n Mauve

Benim favori ürünlerim bunlar, sizlerin 2012 yılında en sevdiğiniz ürünler hangileri?

Sevgiler

MB











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...