Menü

8 Ocak 2013 Salı

Bir Yıl Daha Geçti! 2013 Mucizelerimizin Yılı Olsun Mu?


Herkese merhaba! Biliyorum birazcık gecikmeli oldu bu sene yeni yıl mesajım. Bir iki haftadır bloga yazmak gelmiyordu içimden. Hastalıklar ve sıkıntılarla boğuşmaktan içimden gelmiyor bazen ne bloga yazı yazmak ne de konuşmak. Ancak bu yıl sizinle dertleşmeden bloga geri dönemeyeceğimi hissettim. Son dört yıldır yılbaşını hep buruk geçiriyorum, her seferinde olmadık haberler alıyorum, olmayacak şeyler yaşıyorum. Dört yıl önce yıbaşı haftasında canımdan çok sevdiğim dedeciğimi hastaneye yatırdım ve 1 Ocak'ta cenazesiyle çıktım. Allah kimseye sevdiklerinin bu acısını yaşatmasın diyeceğim fakat ölüm de yaşam gibi doğal bir durum.  Sonraki iki yılı yılbaşında hasta olarak geçirdim. Zaten geçtiğimiz yıl 31 Aralık'ta ameliyat olmama karar verildi ve 2 Ocak'ta da ameliyat oldum. Bu yıl da 31 Aralık akşamı her şey çok güzel olacak diyerek yılbaşı için hazırlanmaya başlamışken eşimin anneannesini kaybettiğimizi öğrendik. Bilmiyorum sizin ölüm karşısındaki tepkiniz nedir ama ben bir süreliğine kayboluyorum, dengemi kaybediyorum. Sevdiklerimin her an gidebileceği düşüncesi aklımdan çıkmıyor bir türlü. Gidecekler ve ben onları bir daha göremeyeceğim... Ne demiştik ölüm de yaşam gibi doğal bir süreç değil mi? Ben de bu süreci atlatmak için kendime bir hafta izin verdim. Blogu pas geçip, kendimi işime verdim. Sanırım ben bir işkoliğim. Çalıştıkça tüm sıkıntılarımdan uzaklaşıyorum.

2012 bana pek çok üzüntü getirmesine rağmen, kendimle ilgili pek çok konuyu çözümlediğim bir yıl oldu. Yaşamımın daha çok pozitif yanlarını görmeye çalışıp, şükrettiğim bir yıl oldu. 2009 yılında üniversiteden mezun olduğum gün sosyal medya uzmanı olmak istiyorum demiştim. Bu zamana kadar yaptığım her işte biraz daha yakınlaştım bu amacıma ve evet bu yılın başında sosyal medya uzmanı olarak çalışmaya başladım. Pek çok sevdiğim markaya sosyal medya danışmanlığı yapmanın sonucu, benim için daha çok araştırmak daha çok okumak, daha çok proje geliştirmek oldu. Çok çalıştım, çok yoruldum, takdir edildim. Bir süre ara verdiğim bloguma yeniden dönüş yaptım. Yeni insanlarla tanıştım, çok güzel dostlar biriktirdim. Ege'nin büyük bir bölümünü gezdim, yeni yerler, yeni tatlar keşfettim. Evimde daha çok vakit geçirdim, bol bol yemek yaptım. Daha çok misafir ağırladım. Ailemle daha çok ilgilendim, onlara daha çok sarıldım. Eşime, aklıma her geldiğinde onu ne kadar çok sevdiğimi söyledim. Çok sevdim, çok sevildim. Daha çok düşündüm, kendimi ve hayatımı olduğu gibi kabul ettim, kendimle ve insanlarla barıştım. Bir yaş daha büyüdüm...

Hayatınızın her hangi bir anında, yolunuzu kaybettiğinizi hissederseniz, umutsuzluğa kapılmayın. Sadece biraz ara verin. Hayattaki tüm mucizeler için ihtiyacımız olan tek şey "zaman".

2013'te kendi mucizelerinizi gerçekleştirmeniz dileğiyle...

Sizlerin bir 2012 yılı nasıl geçti, yeni yıl planlarınız neler? Hadi paylaşın benimle...

Sevgiler

MB

2 yorum:

  1. Herseyden once cok gecmisler olsun. 2012 de 5 ameliyat gecirmis biri olarak seni anliyorum. Basin sag olsun rahmetler isiklar icinde yatsin deden. 2012 ruhen gelistigin buyudugun birsene olmus. 2013 un sana mucizeler getirmesini diliyorum ( ve hepimize tabi) Cok sevgiler :) XO

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun Ebru hanım, umarım tüm sıkıntılarınızdan kurtulmuşsunuzdur :) 2013 inşallah hepimizin istediklerini verir :)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...