Menü

24 Ağustos 2012 Cuma

Pembenin En Güzel Hali! Maybelline Color Sensational Ruj - Crazy Pink


Ne yalan söyleyeyim, bu yaza kadar aslında ben çok da ruj insanı değildim. Makyajımı yaptığımda genellikle nude tonlarda bir lipgloss kullanıp, o çok sevdiğim özene bözene aldığım rujlarımı çekmecenin en arkalarında bekletirdim. Bu yaz aldığım 3 ruju da kullanarak tam anlamıyla ruj açılımı yaptım diyebilirim ^_^ İşte bebeklerimden biri Maybelline Color Sensational - Crazy Pink. Peki diğerleri? Az sonraaa...... diyoruz ve bu postun baş rol oyuncusu rujumuza odaklanıyoruz.
Fuşya tonlar bu yaz altın çağını yaşamaya başlayınca cilt tonuma uyacak o mükemmel tonu aramaya başladım ve bu güzelliği Gratis'in anneler günü indiriminde makyaj çantama indirdim. O günden beri çok mu çok sevdim. Bol bol kullandım. İnanmazsanız ahan da bu videoda 2 ay önce kullanmışım hala da severek kullanıyorum.

Peki neden ?
Çünkü rengi çok güzel
Çünkü yapısı, duruşu yumuşacık
Çünkü kalıcılığı çok iyi
Çünkü hesaplı ^_^

İşte bakın rujumla beelleee de poz veririm :D  Bu arada bloga hiç yazmadım ama tam bir ay önce saçlarımı kestirdim. Nasıl beğendiniz mi? Sanırım ben kendimi kısa saçla daha çok beğeniyorum.

Sevgiler 

MB

1 yorum:

  1. crazy pinki bende çok beğeniyorum.Günlük kullanımda daha doğal durması içim parmağımla sürüyorum
    Saçlarınını güle güle kullan..Bende düğün sonrası kısaltacağım:)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...