Menü

20 Mayıs 2012 Pazar

Maybelline Dream Satin Liquid Fondöten ve Haftasonu Makyajı

Aslında Pazar sabahını çokk büyük bir heyecanla beleyip sabah uyandığımda hüsrana uğradım. Lounge FM'in her yıl düzenlediği Chill-out Festival'a gitmek için kaldıktığımda yağmurun yağdığını görünce vazgeçtim ve kocacığımla güzel ve tembel bir Pazar günü geçirdim :)

Bütün gün aylaklıkla geçirildikten sonra Kanyon'da en yakın arkadaşla buluşulup, artık gelenekselleşmiş Wagamama'da dertleşme seansı yapıldı. D&R'da kitaplar arasında vakit geçirilip okuma listesi hazırlandı. Sonuç olarak MB yeni haftaya hazır kızlar :)

Geçen gün yazdığım Garnier BB Cream yazımda bu yaz için fondötenimi bulduğumu söylemiştim değil mi ? Ta taaaa..... MB Maybelline Dream Satin Liquid Fondöteni gururla sunar 


Bu fondöteni uzuuuunn uzuuun ama gerçekten uzun bir süredir almayı düşünüyordum ama nedense bir o kadar uzun zamandır da Maybelline ile aramda anlamsız bir soğukluk vardı. Gratis'in anneler günü indirimi vesilesiyle dargınlar barıştı ve Dream Satin fondöten olması gereken yerde, makyaj çantamda yerini aldı. 

Ocak ayında geçirdiğim ameliyattan bu yana sivilcelerim tavan yapmış, son demlerini yaşamaya başlamışken, yüzümde on bin milyon sivilce iziyle baş başa kalmış, son Nivea Ideal Finish'te bitirilmiş ve Garnier BB Cream'den de istediğim sonucu alamamıştım kiiii.... Bu senelik arayışım Dream Satin Liquid ile sonuçlandı. Peki neden ?


- Çoooookk hafif bir yapıya sahip
-Pudra ile sabitlendiğinde kalıcılığı iyi seviyede 
-Kapatıcılığı benim için bile yeterli. kaldı ki fotoğraflarımda herhangi bir fotoşok yapılmadı. Göz çevrem dışında her hangi bir bölgede kapatıcı kullanılmadı. Sadece tek kat fondötenden sonra parmak uçlarımla fondöteni izlerin üzerine pıt pıt dokundurdum. 
-Veee en önemlisi bir haftadır kullanıyorum ama sivilce problemi yapmadı. Dahası gün içinde yağlanmaya neden olmadı.
-Nude rengi benim için yapılmış sanki, cildimde fondöten olduğuna iş arkadaşlarım inanmadı, iltifatlar bana kaldı :)

Negatif olabilecek tek yanı nemlendirme özelliği yok, kuru ciltler ekstra nemlendiriciye ihtiyaç duyabilir. Ama pek tabi ki benim kozmetik aşığı izleyicilerim fondöten öncesi cildini mutlaka nemlendirir ! Ama ben yine de notumu düşeyim.

Fiyatı : Sanıyorum 39 TL ama emin değilim (: Fiyat-performansı karşılaştırması açısından çok iyi bir fondöten

Sonuç olarak 

Nivea Ideal Finish satıştan kalktıktan sonra ondan daha iyi bir günlük fondöten bulmanın dayanılmaz hafifliğiyle bu hafta biter 

Sevgiler 

MB 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...