Menü

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Clinique Super City Block 40 SPF



Clinique Super City Block bu yaz yüzüm için koruyucum olacağa benziyor. Kutusu evde kaldığı için (şehir dışındayım bir süredir.Post yazamayışımın da sebebidir aynı zamanda ) içindekileri ve detaylarını tam yazamayacağım ama tecrübelerimden sizlere bahsetmek istiyorum. Ayrıca iyi bir güneş kremi arayışındaysanız bu yazım işinize yarayabilir (:

Clinique'in diğer tüm ürünleri gibi Super City Block'ta PARFÜMSÜZ. Ayrıca yağ da içermiyor. Çok hafif renk veriyor. Yüksek faktör koruyucuların çoğu gibi parlaklık veriyor ama üstüne pudra sürünce parlaklık kalmıyor. Koruyuculuğu da yeterli. Nitekim Adana'nın güneşinde dolaşmama rağmen yüzüm hala bembeyaz :) Sivilce ve alerjiye sebep olmadı.

Bu arada cilt tipim kuru-karma ve sivilceye meyilli. Ne ararsanız var yani:)

 Fiyatı 60TL. 

Sevil, Tekin Acar vb mağazalarda bulabilirsiniz veya online olarak sipariş verebilirsiniz.


3 yorum:

  1. La roche possay 50 faktör aldım.Aynı zamanda nemlendirici kullnmayacağım bir ürün arıyorum aslında ..

    YanıtlaSil
  2. Bundan ben de aldım çok severek kullanıyorum. Ben de antalya`dayım. Dediklerinin hepsine katılıyrm. Kapatıcılığı olmasa da üzerine pudra ile gayet güzel oluyor.Yaz sıcağında fondoten hiç çekilmiyor bazen.
    modamasallari.blogspot.com

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...