Menü

21 Mart 2011 Pazartesi

Elf Lilac Oje

Pastel renklere bayılan biri olarak bu oje bu yaz en çok kullanacağım ojeler arasına girdi ilk sürüşümde. Aslında gün ışığında fotoğrafta göründüğünden biraz daha mor görünüyor, yani tam bir lila. Yine Mint Cream gibi bu ojede de aynı pigmentasyon sorunu var. Bu görünüme ulaşmak için 3 kat sürdüm. Herhangi bir base coat ya da top coat uygulamadım.

Fiyatı 1.50 pound. Fiyat kalite açısından performans olarak bence başarılı.

Elf ürünlerini www.eyeslipsface.co.uk sitesinden satın alabilirsiniz. Oldukça uygun fiyata çok kaliteli ürünler bulabileceğiniz Elf'in facebook grubunu takip edip kampanyalardan ve bedava shipping kuponlarından faydalanabilirsiniz. Ben Elf'ten sayısız kez alışveriş yaptım ve hiçbir zaman sorun yaşamadım. Elf alışverişimle ilgili postuma buradan ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. ayyyy cok guzell birr renk tam bahar ayına göre bayıldım:) acaba bizim markalarda bunun ikamesini bulabilir miyiz ki?

    YanıtlaSil
  2. happysky'cım ben de bayıldım renge
    Alix Avien'de sanki bir ara görmüştüm buna benzer bir renk istersen bir ara bak

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...