Menü

6 Mart 2011 Pazar

ELF Alışverişim

Herkese merhaba . Yaklaşık 10 gündür bloga yazı yazamıyorum bu yüzden kendimi suçlu hissediyorum (: Hayatım bir süredir inanılmaz bir hızla ilerlemeye başladı. Hemen her gün köklü bir değişiklik yaşıyorum. Bu 10 günlük süreç içinde işimi değiştirdim ve inanılmaz yoğun bir iş maratonunun içinde buldum kendimi. Bir de üstüne evlilik hazırlıkları da eklenince yorgun düştüm mazur görün beni.Gerçi blogger engellendiğinden beri bir çoğunuz bloga ulaşamıyorsunuz. Umarım en yakın zamanda bu işe bir çözüm bulunur. Biz şimdilik Shayna ile blogumuzu Wordpress'e taşıma düşüncesinde değiliz. Çünkü suçlu değiliz, sansür uygulamasını diğer bloggerlar gibi kesinlikle haksız buluyoruz. Ayrıca Wordpress'in sansüre maruz kalmayacağının da garantisini hiçbirimiz veremiyoruz.

Asıl konumuza gelirsek. Bu yoğun günlerde beni en mutlu eden şey kozmetik alışverişi. Son dönemde kendime engel olamıyorum :) Bu da kendimi frenleyerek yaptığım Elf alışverişim. Elf aslında uzun zamandır beğendiğim bir marka. Şimdiye kadar sayısız alışveriş yaptım ve hiç bir sorun yaşamadım. Geçen Perşembe yaptığım alışveriş bu Cumartesi elime ulaştı. Fiyatlar gayet uygun, Türkiye'deki yerli ürünlerden çok daha kaliteli. Şimdilik teaser olarak gelen paketi açmadan sizlerle paylaşıyorum. Önümüzdeki günlerde hepsini tek tek sizler için yorumlayacağım. Eğer sizin özellikle merak ettiğiniz bir ürün varsa onu önce yazabilirim.

Umarım güzel bir haftasonu geçirmişsinizdir. Herkese iyi bir hafta dilerim.

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canımcım.Ben aydınlatıcı ve fırça yorumlarını istiyorum ilk önce:)

    YanıtlaSil
  2. ojeleri ve farı merak ediyorum, renklerinden dolayı cazip geldi ;) güzel günlerde sür sürüştür ;)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...