Menü

17 Mart 2011 Perşembe

Elf Mint Cream Oje

Bahar günlerini yaşadığımız şu günlerde ben de kendimi iyice bahar renklerine kaptırdım. Elf mint cream geçen sene sıkça gördüğümüz bir renk. Bu renge ulaşabilmek için 3 kat oje sürmem gerekti ve dalga dalga durdu. Sürmesi çok kolay olmayan bir oje ama renginden dolayı katlanabilirim. Fiyatı da 1.50 pound. Yani gayet makul bir fiyat, ayrıca koleksiyondaki diğer oje renkleri de çok güzel yenilerini almayı düşünüyorum.

Elf ürünlerini www.eyeslipsface.co.uk sitesinden satın alabilirsiniz. Oldukça uygun fiyata çok kaliteli ürünler bulabileceğiniz Elf'in facebook grubunu takip edip kampanyalardan ve bedava shipping kuponlarından faydalanabilirsiniz. Ben Elf'ten sayısız kez alışveriş yaptım ve hiçbir zaman sorun yaşamadım. Elf alışverişimle ilgili postuma buradan ulaşabilirsiniz.

3 yorum:

  1. selam.. bişey sorcaktım.. free shipping olduğunda ürün fiyatı dışında başka para gitmiyo değil mi? deneyimli olduğunuz için size sormak istedim.. bugün 3,5 diyo kargo için.. türkiyeye de bu fiyattan mı gelir kargo acaba.. cevabınız için şimdiden tşk..

    YanıtlaSil
  2. Evet freeshipping olduğunda ürün dışında herhangi bir ücret ödemiyorsun, yine aynı şekilde shipping ücreti olarak yazanın dışında bir ücret ödemen gerekmiyor

    bence facebook sayfasını takip hemen her hafta bir kere kupon veriyorlar

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...