Menü

21 Mart 2011 Pazartesi

Gliss Nutri Protect Koruyucu Bakım Maskesi

Yaban gülü yağı ve besleyici proteinler içeren koruma formülü saçınızı onarır ve zararlı dış etkenlere (güneş gibi) karşı korur
  • Saç kırılmasında %95’e varan azalma sağlar
  • Saçınıza yoğun parlaklık verir
  • Saç yapısını güçlendirir ve koruma altına alır
  • UV Filtresi içerir
İçindekiler: Aqua • Dimethicone • Hydroxypropyl Starch Phosphate • Polyquaternium-37 • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil • Parfum • Cetrimonium Chloride • Phenoxyethanol • Glycerin • Dimethiconol • Benzophenone-4 • Methylparaben • Polyquaternium-10 • Panthenol • Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein • Rosa Canina Seed Extract • Cyclomethicone • Citric Acid • Isopropyl Alcohol • Hydrolyzed Keratin • Butylphenyl Methylpropional • Alpha-Isomethyl Ionone • Hexyl CinnamCI 45100

Gliss'i diğer market şampuanlarıyla kıyaslarsak açık ara farkla öne geçer bence.Özellikle kuruluk ve kırılma sorununu en iyi çözen market şampuanı  desem abartmış olmam dimi :)
Saçlarım boyasız ve kuru.Saçlarımı yeterince nemlendirdi (daha fazlasına da hayır demem tabi),kırılmaları önledi mi,UV koruması sağladı mı bilmiyorum.Çünkü benim saçlarım çok az kırılır ve malum güneş de henüz kendini tam anlamıyla göstermiş değil.Kokusuna bayıldım.1 gün boyunca kalıyor kokusu.Kısaca ben beğendim.Şimdi markete gittiğimde başka maskeler dikkatimi çekmezse Gliss'in total repair maskeyi alacağım.Onu daha çok beğeniyorum..Yine de indirimlerde denk geldikçe Nutri Protect maskeyi de alırım

İndirimle 9,50'ye almıştım.Normal fiyatı 13 lira civarı

See you..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...