Menü

11 Aralık 2012 Salı

Darphin'le Tanışma Vakti

 Geçtiğimiz hafta sevgili Darphin ailesiyle tanıştık. "Sevgili" diyorum çünkü kendilerini gerçekten çok sevdim :) Öyle ki Oyita'mla birlikte lansmandan ayrılan son kişiler olup, muhabbet etmekten kendi fotoğraflarımızı çekmeyi unuttuk ne cici değil mi? (:

Günün anlam ve önemi Darphin'in yeni ürünü Melaperfect Fondöten'di. Açıkçası Darphin'i hep annemin markası olarak tanımlamıştım kafamda ama bu etkinlik sayesinde, pek bir ısındık birbirimize. Tabi bunda bütün ürünleri tek tek mıncıklamamın, Işıl Hanım'ın hiç sıkılmadan tüm ürünleri tek tek anlatmasının da çok büyük payı var.


Öncelikle sizlere birazcık gecenin esas oğlanı Melaperfect Fondöten'den bahsetmek istiyorum. Darphin der ki;

Fondötenin kalitesi ve içerikleri cildimizde yarattığı etkinin olumlu ya da olumsuz olduğunu belirliyor. Melaperfect fondöten cilde nefes aldıran ve hatta nemlendiren ve SPF 15 koruma sağlayan içerikleri ile cildi dış etkenlere ve güneşe karşı koruyor. 
İçerikler: Aktif içeriklerin %32 si doğal.
Murumuru Yağı cildi besler ve nemlendirir.
Zerdeçal ve Kantaron Özü gibi çok güçlü anti-oksidanların kombinasyonu etkili biçimde melanosomlardaki melanin birikimini önler.
Trametes özü görünür şekilde pigment kümelerini mikro-partiküllere ayırarak cildin fazla melaninini azaltma yeteneğini arttırır. 

Cilt tonu ile uyumlu doğal görünümü ve 8 saat süren kalıcılığı ile koyu leke çözümü sunan Melaperfect Foundation; Ivory, Beige ve Honey olarak 3 farklı renk seçeneği sunuyor.   
Fiyat: 99 TL

Açıkçası bu ürünü denemek için sabırsızlanıyorummm :) Ama öncelikle yazmam gereken iki fondöten daha var :)


Tabi ki meraklı bir güzellik bloggerı olarak Melaperfect ile yetinmedim :) İlgimi çeken başka ürünler de vardı. Bunlardan biri "Blemish Clearing Gel". Son dönemde kafayı yiyen cildime iyi geleceğini düşünüyorum. Yılbaşından sonra alınacaklar listeme eklendi kendisi :)


 Çok beğendiğim diğer ürünleri ise organik yağları :) (Aslında tüm ürünlerini beğendim, bir ara standla birlikte ortadan kaybolsam mı diye düşünmedim değil.) O küçük şişeler özellikle kokularıyla insanı sihirli bir iksir gibi cezbediyor. Yağ formundaki ürünlere karşı olan korkumu daha önce de yazmış olduğum Kiehl's Midnight Recovery Concentrate ile atlatmıştım. Bu minik şişelerden biri de her an benim olabilir :)

3 yorum:

  1. Darphin muhteşem bir marka ama çok pahali bonkor bir donemimde bir cok ürününü kullanmistim hepsine tapiyordum ama ikincileri alamadim :)

    YanıtlaSil
  2. Zamansizliktan ancak bakabiliyorum bloguna ve Darphin postuna. Cok cok begendim dizaynini da. Sevgiler,

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
  3. @denizdenerede tüm ürünlerini denedim ve hepsine ayrı ayrı bayıldım. Şu an iki ürününü kullanıyorum ve yakın zamanda yazacağım kısmetse :)

    @ayshe rose çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...