Menü

12 Aralık 2012 Çarşamba

Bioderma En Sevdiklerim - Sensibio Ailesi

 Herkese merhaba! Bugün size birazcık Bioderma cicilerimden bahsetmek istiyorum :)

Bioderma son yıllarda benim favori markalarımdan biri haline geldi. Bunun en büyük nedeni ise Sensibio serisi. Aslında ana cilt problemim sivilceler olsa da dönem dönem cildimde alerjik reaksiyonlar görebiliyorum, bu nedenle de bu seri her zaman yardımcı oluyor.

Serininin favorisi, genellikle her kullananın sevdiği, benim 4. şişeyi bitirmek üzere olduğum Sensibio H2O. Bu temizleyiciyi dönemsel değil, her zaman kullanıyorum. Çok çok çooook memnunum, uzun süre de kullanmaya devam edeceğim. Daha fazla bilgi isterseni bu konuda, işte şurada yazmıştım ^_^
 Gelelim Sensibio AR "Anti Redness"kremimize... Bu kremi aslında eşime dermatoloğu yazmıştı, ama tabi ki ben bu ürüne ortak oldum. Cildimin kaşınmaya başladığı, kızardığı dönemlerde kullandığımda kısa sürede rahatlama farkediyorum. Özellikle mevsim geçişlerinde severek kullandığım bir ürün.
 Sensibio ailesinden sahip olduğum 3. bebek ise "Anti Redness Compact". Aslen yüzünüzde oluşan kızarıklıkları gidermek, kapatmak amacıyla kullanılan compact yapıdaki bir fondöten. Ben çok fazla kızarıklıkta muzdarip olmadığımdan dolayı bu konuda bir şey diyemeyeceğim fakat iş yerinde çekmecemden ayırmadığım, böylece son dakika planlarına ten makyajım olmadan gitmediğim bir ürün. 2 renk seçeneğine sahip. Bendeki koyu rengi. Sivilce izlerimi tamamen kapamasa bile bence başarılı. Pudra ile sabitlediğimde herhangi bir kalıcılık sorunu yaşamıyorum. Bence bir rnkli nemlendirici kadar zararsız. Bioderma ürünü olduğu için gönül rahatlığı ile kullanıyorum. Sanırım yakında dibini görürüm :) Gördüğünüz gibi kullanılmaktan derbeder bir halde kendisi.

Siz bu ailenin hangi üyelerini kullanıyorsunuz? Favori ürünleriniz neler?

Sevgiler 

MB

2 yorum:

  1. bende haftasonu sadece kuru ciltlere özel bir sabununu 7 liraya aldım.sabah akşam kullanıyorum gerçekten güzel bir ürün.

    YanıtlaSil
  2. epey bir şeyini kullandım ben. bioderma sensibio h2o vazgeçilmezim. 5.yi bitirmek üzereyim.

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...