Menü

10 Aralık 2012 Pazartesi

Üşüme Sezonu Açıldı! Aeropostale'dan Akıllı Kulaklıklar

Bu aralar en büyük derdimiz sanırım üşümek değil mi? Ben açıkçası çok üşüyen bir insan olarak kış aylarının başında sarınıp sarmalanırım. Genellikle alışveriş yaparken dış görünüşü değil de, "Bu mont beni ısıtır mı acep?" bakış açısıyla yaklaşırım ürünlere. Ama gel gör ki bu kulaklıklar hem fonksiyonel, hem de çok tatlı. Çocukluğumdan beri bere takmayı sevmem. Bu yüzden kış aylarında kulaklıklar benim kurtarıcım olur. Özellikle de böyle pofidik ve tüylü olanlar :) Ama eğer yollarda müzik dinlemek trafikteki can simidinizse hem kışlık kulaklıkları hem de müzik kulaklığı takmakta zorlanabilirsiniz. Aeropostale'da bizim gibi düşünenleri unutmamış akıllı bir ürün geliştirmiş. Kendilerini tebrik ediyorum ve 10 puan gönderiyorum.

Aéropostale, ile sizde bu tasarım ürünlere sahip olmak ve kış aylarında o çok sevdiğiniz yol çarkılarından ayrılmak istemiyorsanız sizleri Kanyon, Buyaka AVM, Aqua Florya AVM, Ankara Armada AVM ve Bodrum Midtown AVM’deki mağazalarına bekliyor.


Sevgiler

MB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...