Menü

23 Aralık 2011 Cuma

2011 Favori Ürünlerim - Cilt Bakımı

Uzun zamandır sevdiğim ürünleri topluca sizinle paylaşmak istiyordum . Yılbaşı da yaklaşmışken bu yazıyı hazırlamanın ve 2011 yılında kullandığım ürünlerini masaya yatırmanın tam zamanıdır diye düşünüyorum.

1. Bioderma Sensibio H2O : Bu ürün hakkında ne diyeceğimi bilemiyorum. Çünkü tek kelimeyle mükemmel! Harika bir makyaj temizleyici. 2010'nun son aylarında kullanmaya başlamıştım şu an 4. şişemle devam ediyorum. Üstelik yedeği de hazır! Şu an eczanemizde.com sitesinde 2 al 1 öde kampanyası devam ediyor. Detaylı ürün yorumu için tık tık!

2. La Roche Posay Toleriane Fluid : Sonbahar ile birlikte değişen mevsim beraberinde cildim de hassasiyeti de getiriyor. Hassas ciltlei üzmeyecek, karma-yağlı ciltler için nemlendirmesi yeterli gelen bir nemlendirici. Artık yüzüm daha az kızarıp kaşınıyor :)

3. Sabunlar (Zeytinyağı, kükürtlü, kil vb.) : Bu yılı kendim için sabun yılı ilan etmek istiyorum :)) Uzun yıllardır sabun çeşitlerine temkinli yaklaşırken, dermatoloğumun sivilce tedavim sürecinde gönül rahatlığıyla zeytinyağı sabunu kullanabileceğimi söylemesiyle birlikte sezonu açmış bulundum. Bu yıl yüz temizleyici olarak arada başka kaçamaklar yapsamda genel olarak sabun kullandım. Sanırım sıkılmaya başladım yeni ürünler deneme zamanı. Ama uygun fiyatlı bir cilt temizleme ürünü istiyorsanız kozmetik marketlerdeki bitkisel sabun reyonlarını dolaşın derim.

4. Neutrogena Norveç Formülü El Kremi : El kremim olmadan kapıdan adımımı atamıyorum :) Sürekli ellerimi nemlendirmem gerekiyor yıkadıktan sonra. Bu alışkanlığın en güzel yanı ise kütiküllerinizin asla sertleşmemesi. Her daim bakımlı el ve tırnaklara sahip olmanız. Neutrogena'nın el kremi bu konuda vazgeçemeyeceğim bir ürün.

5. Neutrogena 15 SPF Dudak Nemlendiricisi : Geçen yıl olduğu gibi bu yıl da vazgeçilmezim. Hem nemlendirici olarak hem ruj altına baz olarak kullanıyorum. Bu ürünü de detaylı olarak daha önce yamzıştım. Yazıya ulaşmak için tıktık!

6. Neutrogena Pink Grapefruit Serisi : Bu serinin peeling ve temizleme jelini kullandım. Sivilceli, siyah nokta sorunu yaşayan yağlı-karma ciltler için ideal. Bu set için de detaylı inceleme yazısı yazmak lazım galiba. Fiyat-kalite performansı açısından çok iyi!

7.TBS Vitamine E Göz Kremi : Bu ürünü seven kadar sevmeyen de var. Ben sevenlerdenim açıkçası. Gözlerimde herhangi bir kaşıntı kızarıklık yaratmıyır. Nemlendirmesi yeterli. Önümüzdeki günlerde bu ürünle ilgili yazı da gelecek.

Benim 2011 cilt bakımı keşiflerim sevdiğim ürünler bunlar. 2012 yılında da aşağı yukarı aynı ürünlerle devam edeceğim diye düşünüyorum . Tabi ki keşiflere açığım :)

Sizlerin  2011 favorileriniz neler ? Belki bizlere bu konuda yol gösterebilirsiniz.

Makyaj favorilerinde görüşmek üzere...

Sevgiler

MB



6 yorum:

  1. Bu post nefis oldu. 1 numaralı olan ürünü methetmeyen yok sanırım hemen o kampanyadan faydalanmalıyım. La roche posay ben de yüz yımka jeliyle birlikte kullandım bitirdim ama tekrar almadım yüzümde yine kızarıklıklar baş gösterdi, şu an başımı duvaralara vuruyorum devam etseydim keşke diye, neyse geç kalmış sayılmam

    YanıtlaSil
  2. kampanyayı haber verdiğin için çok teşekkür ederim az önce sipariş verdim :)

    YanıtlaSil
  3. tolerein temizleyici nemlendirici
    TBS E vitaminli göz cevresi kremi
    bioderma h2o
    dudak koruyucusu vs. hep benzer favorilerimiz :)

    çekilişime katılmayan kalmasınnn beklerim
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/2011/12/bioderma-sensibio-h2o-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  4. Bioderma Sensibio H2O gerçekten herkesin favorisi oldu sanırım :)

    Neutrogena da genelde bütün ürünleriyle ihtiyaçları karşılayan bir marka.

    TBS Vitamine E göz kremini ben kullandım; ancak ben sevmeyenlerdenim. Evet, nemlendirmesi yeterli, alerji yapmıyor; ama, bence çok etkisiz. Tabii sanırım bu, yaşınızın kaç olduğuyla ve göz çevrenizle ilgili ne sorununuz/beklentiniz olduğuyla ilgili bir şey :)

    Benim için yılın ürünü -Bioderma Sensibio H20 ile birlikte- TBS Vitamine E serumdu! Bence çok güzel nemlendiriyor. Fiyatına göre performansını çok başarılı buldum! Bir de, Biotherm Eua Auto-moussant yüz temizleme köpüğü. Bu üç üründen en azından bir yıl daha vazgeçmem sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. @bveç dediğin gibi nemlendirmesi yeterli ve alerji yapmıyor ama başka bir etkisi de yok :) sanırım bu özellikler benm için yeterli olduğundan ve uygun fiyatından dolayı seviyorum bu ürünü

    bu arada e vitaminli serumu çok merak ettim :)) denemem lazım :D

    YanıtlaSil
  6. Fiyatı normalde de uygun; ama, özellikle indirim zamanı kaçırmayın derim. Ben her sürdüğümde cildimin kadife gibi olduğunu hissediyorum. Kaç arkadaşım aldıysa hepsi çok memnun kaldılar :)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...