Menü

22 Aralık 2011 Perşembe

2012 Let's not fuck it up


2011 yılının son haftasına girmemizle birlikte, bu yılın kendim açısından nasıl geçtiğini daha çok muhakeme eder oldum.

Çok fazla şey yaşadım bu yıl. Hem iyi hem kötü. Öncelikle evlendim, ömrümü hayatımın aşkıyla geçirmek için söz verdim. Heralde tek iyi şey buydu bu sene için.

İşsiz kaldım, iş buldum. Evlendim, saçma sapan bir kiracı yüzünden evime yerleşemedim. Sağlık sorunları yaşadım hem kendim hem ailem. Hayatımda benim için annemden sonra en değerli kadının, biricik arkadaşımın annesinin kanser olduğunu öğrendik gecikmeli olarak. Son günlerde ameliyat olmak için koşturuyorum oradan oraya. Bolca çalıştım, işime kendimi tam veremedim.

Tüm bunlar olurken blogu da ihmal ettim.

Sadece blogu değil kendimi ve sevdiğim insanları ihmal ettiğimi farkettim.

Bu yıl için karamsar değilim ama. Shayna'nın geçen gün bana dediği gibi bu yıl bizim yılımız olmak zorunda.

2012'de tek isteğim sağlık ve huzur. Birazcık da şans :)

İnanıyorum bu yıl gerçekten çok güzel olacak

Sizin 2011'iniz nasıl geçti. Bu yıldan beklentileriniz neler ?

1 yorum:

  1. İnşallah dileklerimiz gerçekleşir. Gerçekten de sağlık herşeyin başı.
    Ben de geriye dönüp baktığım da 2011 i çok boş geçirdiğimi görüyorum. Üzülüyorum. 2012 de artık yavaş yavaş geleceğime yatırım yapabilmeyi istiyorum.

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...