Menü

26 Ocak 2011 Çarşamba

Neutrogena Lip Moisturizer SPF 15 - Dudaklarınızı Soğuktan Koruyun!

Son günlerde soğukların da etkisiyle cildimiz iyice kurudu, Bundan belki de en çok etkilenen bölgemiz dudaklarımız. Akne tedavisi nedeniyle kullandığım antibiyotiklerin de etkisiyle dudaklarım da tüm yüzüm gibi beyazlayıp pul pul dökülmeye başladı. Benim bu dönemlerde kullandığım jokerim Neutrogena dudak nemlendiricisi. Hem fiyat hem de performans yönünden üstüne de tanımam. Dudak nemlendiricisi olmanın yanı sıra aynı zamanda çok iyi bir ruj bazı. Rujunuzu sürmeden önce dudaklarınıza Neutrogena'yı uygularsanız kesinlikle daha mükemmel bir görünüm yakalıyorsunuz. Ben gündelik makyajımda ruj kullanmadığım zaman dudaklarıma parlaklık vermesi açısından bol bol sürüyorum. Renksiz ve kokusuz olmasıyla da erkeklere de hitap eden bir dudak koruyucu.

O kadar bağımlısı oldum ki yaz kış cebimde gezdiriyorum :)


Kış soğuklarından benim gibi muzdaripseniz  nemlendiricilerle ilgili yazımda ilginizi çekebilir.
Ayrıca Nivea dudak nemlendirici çeşitleriyle ilgili yazımıza da buradan ulaşabilirsiniz !

Bu soğuk günlerde cildinizi korumayı ihmal etmeyin. Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...