Menü

26 Ocak 2011 Çarşamba

Bende Şanslıymışım =)


Geçtiğimiz günlerde ALLABOUTSKİNCARE blogun düzenlemiş olduğu hediye çekilişinden bu cicileri kazandım.Blog sahibesine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.Şu an kullandığım başka nemlendirici ve duş jeli olduğu için bunları kenara kaldırmıştım ve bu yüzden de fotoğrafını çekmekte biraz geciktim.
Soldaki Bepanthol duş jeli ve sağdaki de Bapanthol losyon.Şimdilik sadece losyunu elimde denemiş bulunuyorum.Elime yayarken sanki su sürüyormuşum hissi vermesine rağmen oldukça yoğun nemlendiren bir ürün.Kuru ciltler için çok iyi bir nemlendirici olacağa benziyor fakat yağlı,karma ciltler için ağır gelebilir.Duş jelinin kokusu da nemlendirici losyonu anımsatıyor.Bu 2'liyi kullandığımda daha net yorumlarım sizlerle olacak.
Eczanelerde,Watsons'ta,büyük marketlerde bulabilirsiniz.

Bepanthol Losyon ambalajı üzerinde yazılanlar:

2 yorum:

  1. ilknurcum ben de aldım bu setten, çok memnun kaldım canım...kokusu bal gibi sanki, tatlı bir kokusu var :)

    YanıtlaSil
  2. Aprilim evet kokusu balımsı,bende neye benzettim diyorum:)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...