Menü

3 Şubat 2011 Perşembe

UNT Clear Purifier


CLEAR PURIFIER gözeneklerdeki kir ve fazla yağı giderici aktif karbon içerir. Aktif karbonun mikro incelikteki parçaları ve özel fiziksel etmenleri tutunma mekanizmasını sağlar ve gözeneklerin tıkanmasının önüne geçerek, şu avantajları sunar:
• Siyah noktaların ve sivilcelerin önüne geçer
• Yağlı, parlak görünümü kontrol eder
• İnce, düzgün bir cilt dokusunun yapılanmasını sağlar

Ayrıca, büyük oranda mineral içeriği cildinizin PH değerini dengede tutarak sivilce oluşumunu önler ve olası enfeksiyonun önüne geçer. CLEAR PURIFIER’ın, pH’ı 5.6’dır ki bu da sağlıklı bir insan cildi ile aynıdır. Bu nedenle cildiniz çok fazla asidik veya çok fazla alkalik olduğunda yüz bölgenizdeki pH dengesini düzeltir. Bunun yanı sıra, CLEAR PURIFIER, yüksek oranda Amino Asit içeriği ile cilt yüzeyindeki doğal sebumu korur. Piyasadaki birçok yüz temizleyicisinin aksine, cildin daha iyi nem tutmasını sağlayarak temizlik sonrasında meydana gelen kuruluk ve kasıntı hissini önler.

 
Gelelim benim görüşlerime

Öncelikle benim için en büyük eksisi gri kremsi bir yapıda olması, yüze sürüldüğünde kolay dağılmaması, hiç bir şekilde köpürmemesi ve yüzünüzü temizlediğinizde yaşadığınız temizlik, ferahlık hissini hiç bir şekilde yaşayamamanız. Ürünü ilk alıp kullandığımda karşılaştığım gri, kil gibi görünen acayip bir şeyle karşılaştım. Değişik formlarda ürünleri denemeyi sevdiğimden pek de sorun etmedim, fakat dediğim gibi cildimde bıraktığı his pek de hoşuma gitmedi.

Bu ürünü beğenmememin diğer bir nedeni ise sivilcelerimi tam bir kabusa çevirmesi. "Hassas ciltleri nazik şekilde temizler"  vaadiyle satın aldığım bu ürün 2. gününden itibaren resmen yüzümü zımparalamaya başladı. Hassas cildimi nazikçe temizlemediği gibi bir de üstüne sivilcelerimi her severinde kanatıyordu. Bir süre sonra yanağımdaki sivilceler genişlemeye başladı.

Sonuç olarak benim UNT Clean Purifer hakkında söyleyebileceğim pozitif tek bir kelime yok. Tek kelimeyle hayal kırıklığı. Bir süre vücut peelingi olarak kullanayım dedim ama o zaman bile beğenemedim. Yarısına gelmeden çöpü boyladı malesef. Aqua Fortis'i ne kadar beğendiysem, Clean Purifier'dan da o kadar nefret ettim. Cildiyle sorun yaşamayanlar için bir alternatif olabilir belki ama benim gibi sorunlu cilde sahip olanlar uzak dursunlar !

Tekrar alır mıyım ? Kesinlikle hayır!


Not : Ürünle ilgili görüşlerim tamamen bana aittir. Her cilt tipinin  kendine has özellikleri olduğunu lütfen unutmayın. Benim deneyip beğendiğim bir ürün size iyi gelmeyebilir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...