Menü

19 Ocak 2011 Çarşamba

UNT Aqua Fortis - Instant Hydra Boost Serum

Aslında bu serumu kullanmaya başlayalı yaklaşık 5 ay oldu ama uzun zamandır bu ürün hakkında yorumlarımı bir türlü sizinle paylaşamamıştım. Alışverişimi zten sizinle burada paylaşmıştım.

Öncelikle ürünün bize vaadi şu şekilde :
Yüksek yoğunlukta Hiyalüronik Asit içeriği ile güçlü su tutma yeteneğine sahiptir. Cilt hücrelerinizi anında suya doyurur, cildinizin beslenmesi ve iyileşmesi için ideal bir ortam oluşturur.

AQUA FORTIS şu faydaları sağlar:
-  Kan dolaşımını hızlandırma
-  Gün boyunca nemlendirme
-  Aşırı yağ üretimini önleme
-  Güneş hasarlarının onarımı
-  İnce çizgilerin azalması
-  Cilt esnekliğinin artması
-  Gözenek boyutlarının azalması, cilde bebek yumuşaklığı kazandırma


Daha ayrıntılı bilgi için click click! 

Peki ben bu ürün hakkında ne düşünüyorum ?

Öncelikle akne sorunu yaşayan hassas bir cilde sahip olduğum için genellikle nemlendiricilerle yaşadığım sivilce sorununu bu üründe kesinlikle yaşamadım, bu yüzden hassas ciltlilere önerebilirim.
Nemlendirme açısından ise orta seviyede. Özellikle soğukların gelmesiyle kuruyan cildime yeterli gelmedi ama yaz aylarında kesinlikle yeterli geliyordu.
Ürünün jel formda olması ve yağ içermemesi yüze uygulandığında ferahlık hissi uyandırıyor.
Ben genel olarak sabahları makyaj altına baz olarak kullandım ve fondötenimi daha pürüzsüz bir şekilde uygulamada gerçekten yardımcı oldu. Gün içinde yağlanma yapmadı, parlamayı önledi diyebilirim.
Son olarak ise ürünün boyutu çok küçük, ama minik bir parça bile yeterli geldiğinden dolayı 5 aydır bitiremedim :)

Aqua Fortis'in bana göre eksik yanları ise şu şekilde;
Gözenekleri sıkılaştırmasıyla ilgili bir şey göremedim.
Ürün dediği gibi yoğun nemlendirme sağlamıyor.

Tekrar alır mıyım ? Açıkçası emin değilim. 42 TL'ye daha iyi performanslı bir ürün bulabilirim belki.
Açıkçası bir süre bu tarz kozmetik ürünlere, Pazartesi itibariyle başlamış olduğum akne tedavisi nedeniyle ara veriyorum. Yüzüm iyileşene kadar makyaj ürünleriyle devam edeceğim :) Akne tedavi sürecimi ise sizinle aşama aşama paylaşmayı planlıyorum. Bununla ilgili ilk postum ise yarın geliyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...