Menü

19 Ocak 2011 Çarşamba

Kendim Yaptım Kendim İçtim:)


3 gün önce boğazımda ağrıyla uyandım ve bunun grip habercisi olduğunu anladım.Bol bol c vitamini tüketmeye çalıştım ve bu amaca uygun olarak portakal,mandalina yedim ve vitamin hapları içtim ama nafile uğraşlarmış bunlar şimdi anlıyorum:))
3 gün sonunda tam anlamıyla gribe yakalanmış bulunuyorum.Her yerim ağrıyor,gözlerim yaşarıyor, burnumdan bahsetmeyeyim bile:))Şu günlerde çok dikkat edin kendinize,virüsler ortalıkta volta atıyor..
Ruhsal ve fiziksel durumumdan kısaca bahsettikten sonra geleyim asıl konumuz C vitamini deposu portakal suyunu nasıl yaptığıma:

Kullandığım malzemeler:
3 tane portakal
2 tane mandalina
1 limon
1-2 bardak şeker
1 bardak su

Yapılışı:
Portakal ve mandalinanın kabuklarını soyup ufak ufak doğradım.Üzerine şeker ilave ederek çatalla biraz ezdim.Ardından mikserden geçirdim,limonu sıkıp,suyu ekledim.Sonra da sıkı süzgeçten geçirip şişeye koyup dolaba attım.Posayı da maske olarak yüzüme sürdüm bu arada.Hiçbir şeyi ziyan etmemek lazım değil mi:))
İçeceğim zamanda bardağın yarısına hazırladığım şerbetten koyup üzerine su ekledim.Katkısız,mis gibi portakal suyu.Afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...