Menü

4 Şubat 2011 Cuma

Badem Yağı ve Kirpik Bakımı

Eğer siz de benim gibi her gün kirpiklerinizi bol bol rimele maruz bırakıyorsanız, ya kirpikleriniz için ekstra bakıma ihtiyaç duyuyorsunuzdur ya da yakında ihtiyaç duymaya başlayacaksınız demektir. Çünkü ne kadar kaliteli bir rimel kullanırsanız kullanın, kirpikleriniz bir süre sonra canlılığını yitirip, dökülmeye başlıyor.

Burada devreye sevgili badem yağı devreye giriyor. Saç ve kaş üzerindeki mucizelerini gördükten sonra neden olmasın diyip kirpiklerimde de denememle birlikte harikalar yarattığını farkettim. Yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum ve hiç sorun yaşamadım. Önemli olan ürünü çok fazla miktarda sürmemek ve gözlerinize kaçırmamak.

Haftada iki ya da üç kez makyajımı temizledikten sonra, alt ve üst kirpiklerime pamuklu çubuk yardımıyla badem yağını sürüyorum. Böylece hem rimel kalıntıları kirpiklerimden tamamen temizleniyor, hem de kirpiklerim canlanıp, daha sağlıklı görünüyor. Eğer pamuklu çubukla badem yağını sürmekte zorlanırsanız, bitmiş bir rimel fırçasını da kullanabilirsiniz. Kirpik bakımı için pek çok yağ karışımı, pahalı ürünleri piyasada bulabilirsiniz; fakat bence en etkili ve en kolay çözüm badem yağı :)

Herkese gür kirpikli günler (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...