Menü

10 Ocak 2011 Pazartesi

Neutrogena - Göz Makyajı Temizleyici / Eye Make Up Remover


Eğer siz de benim gibi gözümde eyelinerım olmadan güne başlamam diyenlerdenseniz, muhtemelen göz makyajı çıkarmak için ekstra yağ bazlı bir ürüne ihtiyaç duyuyorsunuzdur. Nitekim Bioderma Sensibio H20 ile tanışana kadar ben de aynı durumdaydım. Bioderma Sensibio H20 hakkında daha fazla bilgi almak isteyenleri şöyle alalım! Çünkü bu postumuzda Neutrogena Göz Makyajı Temizleyicisi'nden bahsedeceğiz.

If you are type of girl who denies to start a day without eyeliner, probably you need an oily eye make up remover. However I've been there before I met Bioderma H2O Sensibio. For more informaiton about Bioderma click here! Because we're gonna talk about Neutrogena Eye Make Up Remover.


Şimdiye kadar göz makyajına yönelik pek çok ürün kullandım ( Nivea, Loreal, Avon, vb.), bu ürünlerin hepsi ya gözlerimi irrite etti ya da, makyaj çıkarmada çok yetersiz geldi. Neutrogena ise diğer çift fazlı ürünlere nazaran gözlerimi hiç rahatsız etmedi, eyelinerımı, rimelimi kolayca çıkardı.

I've tried so many eye make up remover products (Nivea, Loreal, Avon, vb.), but some of them irritated my sensitive eyes and the other ones are just not enough to remove my make up. But Neutrogena didn't bother my eyes like every other two step removers, ıt removed my eyeliner easily without any harm.

Aslında buraya kadar Neutrogena Göz Makyajı Temizleyici bu tarz bir üründen bütün beklentilerimi karşılayan bir ürün. Benim için tek eksisi ise yağlı göz makyajı temizleyicilere has olan, gözlerde bıraktığı yağlı his! Çok rahatsız edici değil belki ama artık Bioderma Sensibio kullandığım için elimdeki bitince yenisini almayı düşünmüyorum.

It actually does the job that I expact from an eye make up remover. The only negative thing is that it leaves an oily feeling after I use it. But it is not so annoying. I don't think I will buy it again cause I don't need an extra eye make up remover since I started to use Bioderma Sensibio.

1 yorum:

  1. Canım bende hiç memnun kalmadım ya.Daha önce başka markalardan daha iyi sonuclar aldım.Şimdiye kadar aldığım en kotu göz makyaj temizleyicisi bu bence:(

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...