Menü

10 Ocak 2011 Pazartesi

Bittilerrrr - Ocak 2011 / Finished - January 2011

2011 yılına yepyeni cilt bakım ürünleriyle başladım.Sabredip yarım olan ve kullanmaktan sıkıldığım herşeyi bitirdim sonunda.Fotoğraftakiler de 2 hafta içinde bitirdiğim şeylerin bir kısmı.Şimdi kısaca bahsedeceğim ama ayrıntılı bahsetmemi istediğiniz olursa anlatabilirim.

I started 2011 with fresh new skin care products. I used all of the stuff that I bored to use patiently, and finished all of them at last. You see a piece of products that run out in two weeks. I will talk about all of them briefly but if you want detailed information, just let me know!

Saç Bakım Ürünleri / Hair Care Products
  1.  Otacı On Bitki Özlü Şampuan:  Bu şampuandan şurada bahsetmiştim.Tekrar tekrar alabilirim. 
    Otacı 10 Herb Extracts Shampoo : I've already mentioned about this shampoo here! I can buy it again and again!

  2. Avon Advance Techniques Colour Protection Shampoo: Avon'un boyalı saçlar için şampuanı.Benim saçımda boya yok lakin annemin Avon satışı yapan bir arkadaşı bunu ona kakalamış resmen.Oysa annemin saçlarında da boya yok.Neyse bir şekilde kullandık bu şampuanı.Saçlarımı yumuşattı,parlattı ama o kadar yumuşattı ki saçım sönük durdu.O yüzden boyalı saçlara iyi geleceğini düşünüyorum.Saçımı boyayana kadar bir daha almayı düşünmüyorum:))
    This is shampoo for dyed hair. I don't have dye on my hair but a frien of my mother who is an AVON representer sold her this. Actually neither my mother doesn't have hair dye.Somehow we used this shampoo but it is definately not for  normal hair. I don't think that I'm gonne buy it again.

  3. Sebamed Hair Repair Conditioner: Sebamed saç kremi.Ben bunu saç diplerindeki egzama için kullanıyorum.Şampuandan sonra saç diplerine sürüp 1-2 dakika bekletip duruluyorum.Saç uçlarıma da krem niyetine sürdüğüm oluyor bazen.Tekrar alırım..I'm using this for my hair eczema. I'm waiting 1-2 min. after I apply it to deep of my hair after shampoo. I will rebuy it!
  1. Dove Hydro Fresh Body Lotion: Tam adına layık vücut losyonu.Vücudumuza su sürmüşüz hissi uyandırıyor. Vücudu çok kuru olanlara yeterli gelmeyebilir. Ürün bize yurt dışından gelmişti.Türkiye'de var mı bilmiyorum.
    It is a product that you can understand it from the name. It feels like you wash your skin when you use it. It may be not enough for really dry skin. 
  2. Nivea Light  Feeling Sun Lotion Spf 30: Çoğu güneş kremi gibi beyaz kalıntı bırakmıyor ciltte ama Niveanın dediği gibi de hızlı emilmiyor ama.Güneş koruması bize yeterli geldi.İçinde bir miktar daha var ama alalı bir seneden fazla olduğu için atmak zorunda kaldım.Bir daha alacağımı sanmıyorum ama bu ürün kötü olduğu için değil,yeniliklere merakımdandır:)
    It doesn't leave white feel on your skin like most of sun lotions but it doesn't dry fast like Nivea says. But spf is enough for me. I don't think that I will rebuy it. It is not beacuse this product is bad, it is because I wonder new products always. 

  3. Olay Göz Makyajı Temizleyicisi: Bildiğim kelimeler bu temizleyiciyi anlatmaya yetmez. Ne desem az kalır,eksik kalır:)Göz makyajımı gözümü hırpalamama sebep vermeden bir güzel temizliyor. Waterprooflar da etkili midir bilmiyorum.Ürün hakkında ayrıntılı bir post yazacağım. Tekrar tekrar alacaklar listeme eklendi. Siz de bir deneyin derim.
    Olay Eye Make Up Remover : Words are not enough to describe this product. It cleans my make up without irritate my eyes. I don't know is it enough for waterproof products. I will write a post about it as soon as possible.

  4. Equal Vücut Losyonu: Equal parfümün yanında hediyeydi.Parfüm çoktan bitti ama bu dipte köşede kalmış.Bitirmeye karar verdim ve bitti.Parfümle kokusu aynı,yumuşacık,tertemiz kokusu var.
    Equal Body Lotion : It was gift with the Equal perfume. The perfume has finished but I totally fogot the lotion. I decidedd to finish it and it did :) The fragrance is same with the perfume.

  5. Titanic Cool Woman(taklit parfüm): Davidoff Cool Water'ın taklidi sanırım.Bana Avon Pur Blanca'yı da anımsatmıyor değil.Tertemiz ve ferah bir koku.Ucuzcu bir dükkandan 5TL'ye almıştım.Ucuz ama çok kalıcı..
    I think it is a dupe of Davidoff Cool Water and it also reminds me Avon Pur Blanca. It has a clean and fresh scent. I bought it for 3 dollars from a local store. Cheap but lasting
Görüşmek üzere.Sevgiler..

2 yorum:

  1. shaynacım,avonun bu serisi gerçekten boyalı saçlara çok iyi geliyor,okdar yumuşatıyorki.senin saçında boya yokken sönük göstermesi çok normal. ohh bitirmişsin ne güzel:))

    YanıtlaSil
  2. Avon'un boyasız saçlar için olan şampuanları bile boyalı saçlar için bence:))
    ohh bitirdim rahatladım.
    bu sıralar bitirme dönemimdeyim:)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...