Menü

10 Ocak 2011 Pazartesi

Sebamed Visio Gentle Toner


İlk önce şunu söylemeliyim ki tonikler benim cilt bakımımım vazgeçilmez parçası değil.Tonikleri genelde hatta çoğu zaman makyaj yaptığım günlerde kullanıyorum. Makyajı temizledikten sonra pamuğa tonik döküp siliyorum bir güzel. Tüm makyaj kalıntıları çıkıyor.

Toniklerden sıkılaştırıcı,siyah noktaları yok edici özellikler beklemiyorum.Benim bir tonikten beklediğim mümkün olduğunca az kimyasal içermesi. Mesela alkol, boya, parfüm içermemesi gibi isteklerim var.

Gelelim Sebamed Visio toniğe:
Ben bir Sebamed fanıyım diyebilirim. Abartmıyorum emin olun. İlerlyen günlerde ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Bir gün Rosense gül suyum bitince ne alayım diye düşünmeye başladım.Sonra aklıma Sebamed'in toniği geldi (Neden acaba?:)). Alalı epey zaman oldu ve bitmek üzere. Sağlıklı yorum yapabilecek düzeye gelmişim değil mi artık:)

Karma-Hassas-Kuru ciltler için alkol içermeyen Yüz Toniği : Yüzde canlandırıcı ve hissedilir derecede rahatlatıcı etki sağlar. İçerdiği Hamamelis özleri kan dolaşımını hızlandırırken, salatalık özleri, ipek proteinleri ve allantoin cildi nemlendirerek cilde ipeksi bir yumuşaklık kazandırır.(SEBAMED TÜRKİYE sitesinden alıntıdır.) 

Artıları:
Alkol içermiyor.
+ pH 5.5 yani cildimizin pH'ıyla uyumlu.
+ Kurutmuyor,aksine cildi nemlendiriyor.
+ Makyaj kalıntılarını da gayet iyi temizliyor.

Eksileri:
-Parfüm içeriyor ne yazık ki.
-Yeşilimsi bir rengi var. İçeriğini cosmeticdatabase'de tek tek inceledim ama bu renge sebep olanın zararlı olduğunu sanmamakla beraber içime kuşku düştü.

Başka da bir eksisi yok bence.Yağlı ciltler dışında her cilde gidebilecek bir tonik.Bana kalırsa yağlı ciltlerde kullanabilir ama belki yağlı ciltliler nem vermesini ağır bulabilirler
.
Kullanımı: Sabah akşam pamuk yardımıyla önceden temizlenmiş cildimize sürüyoruz.

14TL'ye almıştım %25 indirimle. Bu indirimi parfümeri tarzı yerlerde görebilirsiniz..

Ingredients/İçindekiler:
Aqua, Pentylene Glycol, Sodium Lactate, Polysorbate 20, Saccharide Isomerate, Glycerin, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Silk, Cucumis sativus fruit extract, Hamamelis virginiana bark/ leaf/ twig extract, Allantoin, Menthol, Farnesol, Caramel, Parfum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, CI 42090.
 Sebamed Visio toniğe 5 üzerinden 4 veriyorum    
                               Sağlıklı, ışıldayan ciltler bizimle olsun. Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...