Menü

10 Eylül 2013 Salı

Ducray Kélual DS Seboreik Dermatite Karşı Şampuan (100 ml)


Yıllardır saçlarımdaki seboreik dermatitle yaşıyorum.Seboreik dermatite karşı gerek medikal gerek dermokozmetik bir sürü şampuan kullandım. Ketoral,prozinc,konazol daha uzar gider.Ducray Kélual ile benimle aynı dertten muzdarip bir arkadaşımın önerisiyle tanıştım.O sürekli bunu kullanıyormuş ve çok iyi gelmiş.
Tıbbi terimler kullanmadan(bu konuda googleda bir sürü açıklama bulursunuz) seboreik dermatitin ne olduğunu açıklayıp Kélual DS şampuanın bendeki etkisinden bahsedeceğim.Seboreik dermatit saç diplerinde pullanma,kabuk ve sivilce benzeri sıkıntılara sebep olur,sürekli kaşıntı ve kızarıklık vardır ve hatta kaşırsanız bu kabuklar sivilceye dönüşüp kanamaya da başlar.

Ben bu sorunu yıllardır yaşıyorum.Özellikle stresli dönemlerde bu kaşıntılar artıyor ve kendimi saç diplerimi kaşırken buluyorum ve bunu bilinçsizce yapıyorum.Kaşıdıkça da ufak bir bölgede olan sorun yayılıyor.Bu böyle sürüp gidiyor.Malesef geçici olarak durdurabilsem de hala seboreik dermatiti tamamen geçirecek bir çözüm bulamadım.

Ducray Kélual DS şampuan da seboreik dermatit ve kepek sorunu olan saçlar için bir şampuan.Çoğu SD şampuanda olduğu gibi çinko içeriyor.En az 6 hafta süreyle,haftada 2 kez saçlı deriye masaj yaparak uygulanır.3 dakika bekletildikten sonra durulanır.

Çok ümitlenerek kullandığım Ducray şampuan malesef benim sıkıntıma derman olamadı.Hiç işe yaramadı diyemem ama herhangi SD 'e yönelik şampuandan pek bir farkı yok.35 TL'lik fiyatını düşününce Ketoral vb. tercih etmek daha ekonomik olacaktır.

Online eczanelerden birinden Ducray Elution şampuan hediyesiyle birlikte 35 TL'ye almıştım. Elution şampuan da Kélual DS şampuanı kullanmadığım günlerde kullandım. SD tedavisine destek bir ürün bir nevi.Güzel,kurutmadan temizleyen bir şampuan.

Sizin seboreik dermatit sorununuz var mı? Varsa önleyebilmek için neler yapıyorsunuz?

Sağlıkla kalın

10 yorum:

  1. Slm belki yardımım olabilir bana dönem dönem azan seboreik dermatitime çare olan bir ürün lush feegs and leaves diye asma yaprağında sarılı incir aloe veralı sabunu evet sabun ama deneyin lütfen saç kremiyle mucize değil ama azaltıcı tekrarlamasını daha uzun süre engelleyen yardımcım :)) ve tıbba inat acı biberr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahan ilk defa duydum lush sabunu ama ilk fırsatta deneyeceğim.Zaten seboreik dermatitte hiçbir şey mucize sonuca ulaştırmıyor.Rahatlatsa yeter.Teşekkür ederim katkınız için

      Sil
  2. mevsim geçişlerinde daha da çok azıyor benim hastalığım. advantan s çözelti sürüyorum banyodan sonra saç diplerime. hatta yüzüme bile. Çok zor bir hastalık :( hem saç diplerimde, burun kenarlarımda, kulak içi, çenemin yanı hatta kaşlarımda bile var maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. smyrnian çok geçmiş olsun,saçın dışında başka yerlerde olması çok kötü,bir arkadaşımda var,çok sıkıntı çekiyor.Dediğin gibi özellikle mevsim geçişlerinde cildi de değişiyor.advantan çözeltiyi kullanmıştım.İşe yaramamıştı malesef.

      Sil
  3. Merhaba, ben de uzun zamandır seboreik dermatitle uğraşıyorum. Eskiden yüzümde ciddi soyulmalar ve kabuklar da oluyordu, sonrasında düzenli cilt bakımıyla ve uygun ürünleri kullanarak cilt sorununu büyük oranda çözdüm. Saçlarımda aynı sorun senelerdir devam ediyor. Saçlarımı sürekli boyamam da aynı sorunu sürekli tetikliyor maalesef. Kuaförde saçımı boyatmıyorum, senelerdir bildiğim markalarla kendim boyuyorum ancak boya sonrası 3-4 hafta ciddi anlamda sıkıntılı oluyor. Ketoral, ducray, sebamed gibi markaları kullandım; hiçbirinden kayda değer bir sonuç alamadım. Buna rağmen şampuan gibi sık kullanılan ve çok çabuk biten ürünler için o ücretleri vermek benim de canımı sıkıyor. Kimyasal içerik, sls vb. içeriği olmayan saç ürünlerini ve boyalarını denemeye devam etsem de sd ile yaşamayı öğrenmek çok daha makul bir çözüm gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Çok geçmiş olsun.Her dediğinize katılıyorum.Zaten ne kadar çok kimyasal kullanırsak o kadar coşuyor sd.Bende sizin gibi kuaförde saçımı yıkatmıyorum dahi.Çünkü şampuanları bir kere de bile kaşıntıyı başlatmaya yetiyor.İstesek de istemesek de yaşamayı bir şekilde öğreniyoruz değil mi:)
      Katkınız için teşekkür ederim.

      Sil
  4. arkadaşlar bence bu tür cilt rahatsızlığından kurtulmak için kulaktan dolma bilgilere değilde bir cilt doktoruna görünmek en iyisi olacaktır.doktorun vereceği ilaçlar kullanılarak bu rahatsızlıklar giderilebilir.

    YanıtlaSil
  5. bence bir cilt doktoruna görünmek en doğrusu olacaktır.

    YanıtlaSil
  6. kardeş bende çok ilaç denedim olmadı ama son kullandığım resimdeki şampuan en etkilisi öcnelikle saç lasyonu kullanmalısın bir hafta betasalic losyon bir hafta momecon die losyon kullandım ve 2 günde bir ducray ile saçlarımı yıkadım,,,,çok etkili oldu ter temiz şu anda derim ne yağ ne kepek var,,ayrıca yastık kılıgı şapka falan uzandığımız yerler mutlaka temiz olmalı yani temizden kastım aşırı temiz çünkü bizim saç ve derimiz çok yağlı ve hemen kir toplar bu kirde kızarık ve sivilceleri azdırır....benim son gittim doktar bu tedavi yöntemini verdi gayet memnunum,,,3 ay sonra ducray yerine prozinc kullanacam yani sapmuanı sürekli değiştirmek gerek 3 6 ayda falan

    YanıtlaSil
  7. Ducray kelual ds yi internetten buldum ve kullandım denemediğim ilaçç şamp. Kalmamıştı 5 senedir.kelual ds 3. Kullanımdan sonra direk etki etti ve şuan kafamda derimde hiç bişe yok.43 değilde 150 tl olsa dahi yine alırım.

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...