Menü

12 Eylül 2013 Perşembe

Doa Göz Altı Şişkinlik ve Morluklarına Karşı Ananas Sabunu


Doa Kozmetik'in ananaslı sabunundan önce yosunlu,aloe veralı ve keçi sütlüsünü kullandım.Ananaslı dışındaki 3'ünü vücut temizliğinde kullandım.3'ünün de temizliğinden memnun kaldım. Aloe veralıyı nemlendirici özelliğinden dolayı bir tık daha fazla beğendim.


Ananaslı sabun göz altı şişkinliklerine ve morluklarına yönelik bir sabun.

Kullanım şekli:
Sabah uyandığımda elimde köpürttüğüm sabunu ıslak yüzüme uyguluyorum.Gözümün içine kaçırmamaya dikkat ederek göz altıma masaj yapıp biraz bekleyip duruluyorum.Akşam kullanmıyorum çünkü cildimi çok kurutuyor.

Henüz(2-3 gündür kullanıyorum) morluklar da bir değişim görmedim ama sabah uyandığımda ki şişkinliklerimi indirdiği gözle görülüyor.(Sabun bittiğinde morluklara etkisinden de bahsedeceğim)

Cildim karma olmasına rağmen kuruma yaşıyorum.O yüzden sabun sonrası nemlendirici şart.Kuru ciltleri daha da kurutabilir.Yağlı ciltler ise çok sevebilir.

Sabunlar uzun süre kullanımda cildimi kurutup matlaştırıyor ve  ph' ları da cildimizle uyumlu değil.O yüzden sürekli kullanmayı düşünmüyorum.Hala favori sabunum ki ona sabun DENEMEZ,o bir aşk sebamed bar .

Bakalım Doa Kozmetik'in dediği gibi vazgeçilmezim olacak mı :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...