Menü

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Avéne Cleanance Yağlı ve Akneli Ciltler için Temizleme Jeli


Cilt bakımı ürünleri hakkında bitirmeden hakkında yazı yazmayı doğru bulmuyorum.O yüzden Avéne cleanance jeli bitirmeme az kala yazıyorum(Keşke kullanmadan fotoğrafını çekseydim)
Uzun uzun genel açıklamalarını yazıp bunaltmak istemiyorum sizi.Avéne'nin jel hakkında açıklamaları,hatta kullanım şeklini gösteren videoyu izlemek için tıklayın.

Benim cilt tipim karma-kuru.Yani T bölgesi diğer bölgelere göre daha yağlı olan cilt tipi.Avéne jel her ne kadar akneli/yağlı ciltler için olsa da ben cilt temizliğinde jel formundan,daha doğrusu cildimin tabir-i caizse gıcır gıcır olmasından hoşlandığım için tercih ettim.Daha öncede etkileri benzer ürün Bioderma sebium jeli kullanmıştım ve sevmiştim.
Jelin sabun içermemesi büyük bir artı.Sabun içeren temizleyiciler çoğumuzun bildiği gibi gözenekleri tıkıyor ve siyah nokta,akne oluşmasına sebep olabiliyor.
Rengi neden mavimsi hiç bilmiyorum,zaten Bioderma sebium da bu renkteydi.İçindeki akneye yönelik bir madde bu rengi veriyor sanırım.
Ayrıca tüm Avéne ürünlerinde olduğu gibi termal su içeriyor.Bu da hem hassas hem de akneli cildi olanlar için tercih edilme sebebi olabilir.Çünkü termal suyun hassasiyeti sakinleştirici özelliğinden dolayı.Termal su hakkındaki yazımı okumak isterseniz tıklayınız
Cildimi çok iyi temizlediğini hissediyorum.Hem o istediğim gıcır gıcır durumu hem sağlıyor hem de cildimi kurutmadan temizliyor
.Makyaj temizlemede tek başına yetersiz.Makyajım varsa önce meşhur Bioderma H2O ile makyajı çıkarıp sonrasında jelle yıkıyorum yüzümü.Bu şekilde temizliğinden memnunum.
Uzun zamandır sivilce sorunum olmadığı için akneye etkisini bilemiyorum.Şöyle diyebilirim ama Avene jeli kullandığım sürece de sivilcem çıkmadı.
Kapağı çevirdiğimizde üstündeki küçük delikten jeli dökerek kullanıyoruz.Kapağı ters çevirdiğimizde delik kapanıyor.Açıkcası ben biraz üşengecim kapağım hem açık duruyor ama siz yapmayın :) 
Beni tek şaşırtan şey yüzümü jelle temizledikten sonra 1-2 saat içinde cildimin acayip yağlanması.Özellikle jelden sonra tonik ve nemlendirici kullanmadıysam ampul gibi parlıyor:)

Avéne cleanance jeli ekonomik boyunu (300ml) dermobakım.com'dan %25 indirimle 37 TL'ye aldım ve bol kepçe kullandığım halde 4 ayda bitirdim.dermobakım sitesinde Avéne ürünlerindeki indirim hala devam ediyor,ihtiyacı olanlara duyrulur :)

Jelle temizlikten hoşlananların,yağlı,karma cildi olanların severek kullanacaklarını düşünüyorum.Tavsiye edilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...