Menü

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Mission Beauty TV : Tatil Bavulumdaki Cilt Bakım Ürünlerim - 10 Kişiye Çifte Hediye!


Merhaba

Daha önce bahsetmiştim, artık Çarşamba ve Pazar günleri Mission Beauty TV günü olacak. Youtube kanalımı bundan sonra daha aktif tutmak amacıyla kendime böyle bir söz verdim. Üstelik bu hafta size bir de sürprizim var. 10 kişiye sürpriz hediyem olacak. Hediyenin ne olduğunu videonun sonunda açıklıyorum, bu nedenle sıkılan olursa videonun sonuna ışınlanabilir ^_^



Gelelim bu hediyeleri nasıl kazanacağınız kısmına;

Öncelikle Uni'nin Facebook ve Twitter sayfasından takipçi olmanız gerekiyor (Zorunlu)

Son olarak da bizi Google + 'dan takip etmelisiniz (Zorunlu)

Dilerseniz bizi Twitter ve Facebook'tan takip ederek ya da çekilişi blogunuzdan paylaşarak +1 çekiliş hakkına sahip olabilirsiniz.

Tüm bu şartları gerçekleştirdikten sonra yazının sonundaki formu doldurmanız gerekmektedir.

Bu hesaplara aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz

Uni Facebook hesabına buradan unihijyenfacebook
Uni Twitter hesabına buradan unihijyentwitter ulaşabilirsiniz.
Mission Beauty Twitter hesabı twittermissionbeauty
Mission Beauty Faceook hesabı missionbeautyfacebook
Mission Beauty Google + hesabı Google + missionbeauty

Çekilişe son katılım tarihi 15 Temmuz Pazartesi günü saat 20.00'dir. Çekiliş sonuçları 16 Temmuz'da blogdan açıklanacaktır. Çekilişe katılım için aşağıdaki formu doldurmak zorunludur.






6 yorum:

  1. merhaba
    çekiliş duyurunla geldim bloguna twitterım olmadıgı için katılmadım ama blogunu keşfetmiş oldum. fotolarına özellikle senin o ışıl ışıl gözlerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. linklere tıklanmıyor ve kopyalanmıyor da
    tıklanır link yapar mısın =)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...