Menü

2 Temmuz 2013 Salı

Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Concealer - 01 LİGHT


Concealerın en önemli özellikleri :
+ Orta-yüksek kapatıcılık
+ Spf 10
+ Yağsız

Göz altından,ciltteki lekeleri kapatmak için de kullanılabiliyor.Ben göz altımdakileri kapatmak için kullanıyorum.Göz altlarım normal.

Kendi fırçasıyla göz altımda 3-4 nokta koyup kapatıcı fırçamla dağıtıyorum.Kendi fırçasıyla da sürülebilir ama çok yoğun oluyor ve zaman alıyor.Kıvamı çok yoğun olduğu için bu aşamada az ürün kullanmaya dikkat ediyorum.Eğer miktar az gelirse biraz daha sürerek istediğim kapatıcılığı elde ediyorum.Uygulamadan önce kuruma yaşamamak için kapatmak istediğiniz yerleri,özellikle göz altlarını çok iyi nemlendirin.

Cildinizdeki lekeleri/koyulukları kapatmak istiyorsanız kendi fırçasıyla bunu hiç denemeyin.İnce uçlu bir fırça ile üründen alıp kapatmak istediğiniz bölgelere sürün
Kapatıcılığı benim beklentimin biraz altında.Öncesinde Lancome effacarnes kapatıcı kullanıyordum ve onu Este'den daha başarılı buluyordum.Yanlış anlamayın Este de kötü değil ama ben sanırım yazılanlardan biraz fazla etkilenmişim,mucizevi bir ürün karşıma çıkacak sanmışım:) 
Kapatıcılığı normal derecedeki renk bozukluklarını kapatmada başarılı(Cilt ve gözdeki uygulamaları içinde söylüyorum).Kalıcılığı ise oldukça iyi.Sabah 8 ile akşam 10'a kadar ilk sürdüğüm gibi kaldığına defalarca şahit oldum.Kalıcılığı sayesinde yaz aylarında rahatlıkla kullanılabilir.
Bendeki en açık rengi light.esteelauder.com'dan baktığımda 10 rengini gördüm ama ben aldığımda 3 yada 4 ton vardı.Eğer tüm renkleri varsa içinde istediğimiz ton mutlaka olacaktır.Bir de çok mor göz altlarına sahipseniz bu rengin daha koyularına bakın.Çünkü uykusuz olduğum dönemlerde göz altlarım hemen morarır ve bu renk morlukları nötrleyemiyor.



Koluma yoğun sürülmüş hali.Bu miktar 2 göz altı için bile çok fazla.Fiyatı indirim zamanlarına göre 60-80 TL 

Kapatıcılık: 7
Kalıcılık : 10
Fiyat/performans : 8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...