Menü

25 Haziran 2013 Salı

Estée Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex


Estée Lauder'ın en meşhur ürünü olan bu serumunu alalı 1 seneye yakın olmuştur ama o dönem gerek üşengeçlik gerekse başka ürünler kullandığım için bu serumu cilt bakımımın parçası yapmam Kasım-Aralık aylarını buldu.



Ürün açıklaması üstteki fotoğrafta görüyorsunuz.En önemli özelliği yaşlanma karşıtı olmasına rağmen genç yaşlarda da ilerde oluşabilecek hasarlara karşı cildi korumayı hedefleyen bir ürün.Ayrıca cildi sağlıkla ışıldayan ve neme doymuş bir hale çevirdiğini de belirtmeliyim.Ben genç yaşlarda kullanımında sakınca olmadığını bilsem bile içim rahat etmediği için her gün değilde haftada 2-3 kere sadece gece uyguladım.27 yaşındayım ve cildim karma/normal.
Ürünün 30ml,50ml ve 75ml  boyutlarında satışları mevcut.Bendeki 30 ml'lik olan.



Tavsiye edilen kullanım şekli: Temizlenmiş yüz ve boyuna sabah ve geceleri birkaç damla ürünü yedirin.Daha sonra nemlendiricinizi uygulayabilirsiniz.Bense haftada 2-3 kere sadece gece uyguluyorum ve nemlendirici sürmüyorum.
Sarımsı renkte,yağlı olmayan bir yapısı var ve sürüldükten 10 dakika sonra muazzam şekilde cilt tarafından emiliyor.Özellikle kuru olan bölgelerde jet hızıyla nemlenme oluyor.Kokusu hafif ilaç gibi,beni rahatsız etmedi.

SONUÇ
Mükemmel şekilde neme doymuş,aydınlanmış bir cilt.Sabah uyandığınızda cildinizdeki sağlıklı ışıltıya inanamayacaksınız.Ayrıca lekeleri geçirmiyor ama görünümlerini hafifletiyor.Kırışıklıklar konusunda bir şey söyleyemiyorum malesef ama makeupalley'de her yaştan kullanıcı yorumları mevcut.

Tek eksisi fiyatı olsa gerek.30 ml' liğini 180 TL,diğer boyları 280-300 diye gidiyor malesef.
Elimdekinde az kaldı.Bitince almayacağım çünkü beni çekmecede bekleyen Yves rocher serumu var ama özellikle 30 yaş sonrasında kür olarak kullanacağım da muhakkak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...