Menü

29 Haziran 2013 Cumartesi

Dior Hydra Life Renkli Nemlendirici- 1 Natural


''Hydra Life serisi Dior tarafından geliştirilen ilk gençleştirici ve nemlendirici bakım serisi.Mükemmel şekilde nemlenen cilt günden güne gençliğe özgü tazeliğini yeniden kazanır .Dışarıdan bakıldığında cilt inanılmaz şekilde pürüzsüzleşir ve ışıltılı bir görünüm kazanır.Dokunulduğunda cilt dokusu güçlenmiş ve yüz dolgunluğunu geri kazanır''

Dior Hydra Life renkli nemlendiriciyi geçen yaz renkli nemlendiriciye ihtiyaç duyduğumda almıştım.Aldığım zaman 2.'ye %50 kampanyası vardı ve arkadaşım da bir tane aldığı için fiyatı da uyguna gelmiş oldu:)

Hydra Life serisinden önce Dior Hydraction adı altında sunuyordu renkli nemlendiriciyi.Hydraction'ı denemediğim için kıyaslayamıyorum ama okuduğum kadarıyla Hydra Life'a göre renkleri daha açık ve yapısı daha matmış.

Geçen yaz almış olmama rağmen bitiremeyişimin sebebi düzenli olarak bir ürün kullanamamam.Her gün kullanılsa 50 ml' lik boyutuyla 3-4 ay gider.

Ben Real Techniques expert fırçayla uyguluyorum şu sıralar.İlk aldığımda da elimle uyguluyordum.İki türlü de güzel sonuç aldım.Yalnız elimle sürerken ovalar gibi değil de pat-pat yaparak uyguladığımda kapatıcılık elde edebiliyorum.

Ben bu renkli nemlendiriciyi 1 olumsuzluk dışında çok seviyorum.Önce sevme sebeplerim gelsin:
Sürüldüğü anda cilde sağlıklı bir ışıltı(glow) katıyor,cilt gerçekten çok canlı gözüküyor.Eskiden kalma sivilce lekelerimi de çok iyi kapatıyor.(lekelerim hafif).Üzerine loose/compact pudra uygulandığında da çok iyi kapatıcılık sağlıyor.Ben T bölgemde yağlanma olduğu için sadece T bölgesine pudra uyguluyorum.Yanaklarıma pudra uygulamıyorum çünkü çok sağlıklı ve canlı gözüküyor.Öncesinde herhangi bir baz uygulamadığım halde kalıcılık problemi yaşamadım.
Ayrıca fondöten öncesi nemlendirici olarak uygulandığında fondötenin yapısına da bağlı olarak canlı bir görüntü veriyor.Tabi fondöteniniz matsa mat görüntüyü bastıramıyor.
Spf 20 koruması da bonusu :)
Tüpte oluşu hem hijyenik hem de istenilen miktar kadar kullanma imkanı veriyor.Kapağı da sağlam kapanıyor ,akma sorunu olmuyor.Kalite kendini belli ediyor:)

Evet tek olumsuzluğa geldi sıra.Maalesef en açık rengi 1 numara Natural kullanıyorum ama  rengi bana koyu geliyor.Koyu gelmesine rağmen yukarıda belirttiğim tüm güzel özellikler sayesinde kullanabiliyorum ama maalesef üzülerek belirtiyorum ki bittiğinde alamayacağım.Makyajımda koyu renkten hoşlanmıyorum.


Fotoğraf makinemin makro çekimi iyi olmadığı için rengi tam yansıtamadım ve emildikten sonra ciltteki duruşunu gösteremediğim için üzgünüm.Renginin biraz daha koyu olduğunu düşünerek baz alabilirsiniz.

Tüm  cilt tipleri için önerilen Dior Hydra Life renkli nemlendiriciyi kuru ciltler altına ayrı bir nemlendirici,yağlı ciltler de üstünden pudra geçerek kullanabilir.Normal ve karma ciltlereyse birebir uyacaktır.

Ten ürünlerinde glowy(ışıltı) ve parlaklıktan hoşlananların ve renkli nemlendiricimi sürerim çıkarım,makyaja uzun vakit ayıramam  diyenlerin beğenerek kullancağı bir ürün ve son olarak dediğim gibi açık ve beyaz tenliler deneyerek alsınlar.

Fiyatı 107 TL ve 50 ml ve 3 rengi bulunuyor.

7 yorum:

  1. Bende dior'un fondötenini kullanıyorum ama yaz için bu daha uygun olabilir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dior'un fondötenleri de çok güzeldir hakikaten:) Tabi benim Dior Nude'un pompasının bozulmasını göz ardı ederek söylüyorum:) Renkli nemlendiricisini almasanız da stantta bir deneyin.Büyük ihtimal alacaksınız:)

      Sil
  2. Bu yıl bende artık renkli nemlendiricilere geçtim. CD markasında ten renklerinde bir uyumsuzluk hep okuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın çok iyi oluyor renkli nemlendiriciler.Malesef Dior'un renk sorunu var,özellikle açık tenliler için

      Sil
  3. aslında en guzelı fondoten kullanmamakda yapamıyoruz ıste. Canım blogumdakı cekılıse davet etmeye geldım seni. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli nemlendiriciler,BB kremler hayatıma gireli pek fondöten kullanmaz oldum:)

      Sil
  4. renkli nemlendiriciler harika bir buluş.. Fondotenleri atalı çok oldu :) güzel blog banada beklerim. www.gecekiyafeti.com.Ayrıca bumerang ödülleri en uzman blog kategorisinde adayım bloğumu beğendiysen desteklemek istersen aşağıdaki linkten ücretsiz oy verebilirsin. Destek olursan çok sevinirim. http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/43355.htm

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...