Menü

25 Mart 2012 Pazar

Pastel Nail Polish No:13


Uzuuunn zamandır tırnaklarımı ihmal etmiş, oje sürmeyi bırakmıştım. Gerçi sağlık sorunlarım başladığından beri bir çok şeyi boşvermiştim ama yeniden kendimi iyi hissetmeye başlamamla birlikte hayatım yeniden eski haline dönmeye başladı. Ben de bunun kutlamak için geçen gün Gratis'e gidip kendime rengarenk ojeler aldım:) Pastel son dönemde ne kadar güzel renkler çıkarmış. Önceden yurtdışından getirtmeye çalıştığımız renkleri Türk markalarını gördükçe mutlu oluyorum.

Her neyse konumuza dönersek Pastel'in 13 numaralı ojesi ışığa göre değişen ilginç bir renk. Aslında koyu füme olarak rafta görüp almıştım ama ışığa göre gri-yeşil-lacivert arası gidip geliyor. Baharın gelmeye başlamasıyla açık renklere yönelmeden önceki son koyu renk oje paylaşımım olsun. İçinizi açacak renklerle çok yakında karşınızda olacağım:)

Sevgiler

MB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...