Menü

5 Şubat 2012 Pazar

Pazar pisileri


Ceviz ve Zeytin ailemin çok sevimli ve yaramaz çocukları.



Benim büyük oğlum Ceviz.Sevgili Missionbeauty ile dostluğumuzun başlangıcına vesile olan çook sevimli ve bir o  kadar da sert kedim olur kendisi.Tüm kediler gibi kestirmeyi çok seviyor.Gel görelim ki gündüz bu halde olan Ceviz geceleri vampire dönüp bizi uyutmuyor.Nasıl buldunuz tosun oğlumu :)



Küçük oğlumuz Zeytin.Canım annem Zeytin'i arka patileri kan revan içinde bulmuş.Büyük ihtimalle arka iki patisini bir yere sıkıştırmış.Sonra annem onu Pendik Belediyesi'nin veterinerine götürmüş ve orda veteriner hanım patilerine şöyle bir bakıp kesilecek demiş! Annem tabi ki buna izin vermemiş.Çünkü Zeytin her ne kadar patileri yaralı bile olsa yürüyebiliyormuş.Yani bu  yürüyebileceğine işaret diyerekten Ceviz'in veterinerinin yolun tutmuş.Sevgili veterinerimiz de onun ameliyatıyla ilgilendi.Ameliyat sonrası annemin özeniyle de Zeytin sağlığına kavuştu.Gördüğünüz gibi hiç bir sağlık sorunu yok(maşallah).Annem onu kimseye vermeye dayanamadı ve ikinci kedimiz oldu(harika dimi)
Zeytin annemden başka kimseyle oynamıyor,yaklaşmıyor.Annem onunla çok ilgilendiği için olsa gerek :) Annemi öpüyor,kokluyor,sırnaşıyor,mırıldanıyor.Bunların hepsini sadece anneme yapıyor.Bende kıskanıyorum ve Zeytin'i köşelerde sıkıştırıyorum :)
Bu pazarı Ceviz,Zeytin,annem ve ben yatarak geçirdik.Pazarlar hiç bitmese :)

2 yorum:

  1. öperim o tatlı burunlarını iyi haftalar cnm..

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller :) bende pazar günü kızlarımla geçirdim çok özlemişim bu kedisizlik canıma tak etti

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...