Menü

1 Şubat 2012 Çarşamba

Kamupanya ile Sony LCD (40'')


Sony KDL-40BX420 Kamupanya 'dan aldım.Kamupanya'dan kısaca bahsedeyin; Vodafone kamu hattına sahip kişilerin(arkadaşımınkini kullandım) elektronik,beyaz eşya,kozmetik vs. belirli oranlarda indirimle satan  online alışveriş sitesi.
Sony LCD'nin piyasa fiyatı 1768 TL iken ben 621 TL indirimle 1147 TL'ye aldım.TV yaklaşık 8 iş gününde elime geçti.Kargo eve teslim ettikten sonra Sony servis gelip TV'yi kurup garantisini onayladı.Elektronik eşyaları eğer servis açmazsa garanti kapsamı dışında kalıyor bilginize.TV'miz kuruldu ama reciver bu defa gözümüze batmaya başladı.Çünkü full HD olan bir TV'ye full HD yayını destekleyen alıcı lazım deyip şunu aldık.Şu an TV'miz canavar gibi çalışıyor.Renkler,görüntü,ses çok iyi.

Buz gibi havada evden işe işten eve geldiğim için,yani iş dışı zamanımın çoğunu evde geçirdiğim için  bu TV bana kendime aldığım yeni yıl hediyesi niyetine geçti.Bol bol film,dizi izliyorum,yanında da sıcacık çay,annem ve kedilerim *_*  Değmeyin keyfime :) ve sizde elinize alın sıcacık kahvenizi/çayınızı,geçin TV karşısına.Yediğiniz içtiğiniz sizin olsun ama izlediklerinizi anlatın bize (biliyorum gördüğünüz olacak :))
LCD'nin detaylı bilgileri için click click 
---------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...