Menü

25 Mart 2011 Cuma

Pastel 74 Zümrüt Rengi Oje

Pastel'in ojelerini genelde beğeniyorum.74 numaralı ojesi de kış sezonunda çıkardığı ojelerden biri(farkındayım geç kaldım yazısı için:) Burada 2 kat sürdüm ve 2 gün sağlam durdu tırnaklarımda.

Fotodaki tüyleri maalesef çekerken fark etmedim.Kedimle oynamıştım da foto çekmeden önce.Kusura bakmayın o görüntü için.Bu rengi beğenmeme rağmen sürekli kullanamıyorum.Şu zamana kadar 2 kez kullandım.

Bu arada o kadar çok yorgunum ki yazıma yansıyor.O yüzden lafı uzatmayacağım. Fotoğrafını görüp değerlendirmenizi istedim.Görüşmek üzere.İyi geceler...

1 yorum:

  1. shaynam bende dün aldım bu ojeden,aslında alixten aynı rengi aldığım için pastelden almamıştım dayanamadım pasteldende aldım:)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...