Menü

2 Mart 2011 Çarşamba

Fikirlerinize İhtiyacım Var..

EDİT:  Az önce bu kremi sipariş verdim:) 1hafta içinde elimde olur bir aksilik çıkmazsa..Hobaaaa:))))

Shiseido Sun Protection Eye Cream 
  • Zengin ve yoğun bir göz kremi.
  • UVA/UVB Işınlarına karşı koruma sunar.
  • UV ışınlarının neden olduğu ince çizgilerin ve kırışıkların varlığını azaltır.
  • Cildin parlaklığını ve esnekliğini güçlendirir.
  • Beslenmiş ve güçlü bir göz çevresi bırakır.
 Kremin özellikleri bunlar.Benim göz çevremde aşırı morluk ve şişlik  sorunu yok.Sadece son zamanlarda pc başında çokca vakit geçirdiğimden hafif kararmaya başladı.Kırışıklıkta yok yaşımdan dolayı ama bir tane çizgim var alt kirpik dibi boyunca uzanan:( Göz kreminden beklentim nemlendirmesi ve cilt tarafından çabucak emilmesi.

Göz kremi geçmişim çok uzun değil.2 yıl anca olmuştur göz kremi kullanmaya başlayalı.Düzenli kullandığımda söylenemez doğrusu ama son zamanlarda göz kremi ihtiyacımın arttığını hissediyorum.Elimdeki kremlerde(sebamed,neutrogena) benim isteklerimi karşılamadığından bu kremi almak istedim.Hem önümüz yaz ve dediğim gibi ben pc başında bazen saatlerce kalıyorum.

Bu kremi kullanıp da fayda gördünüz mü veya krem hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ayrıca sorunuma yönelik başka marka göz kremi önerilerinize de açığım.Tabi fiyatlar çok uçuk olmasa iyi olur.Henüz işe başlamış değilim de.
Fikirlerinizi bekliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...