Menü

13 Mart 2011 Pazar

Bioderma Sensibio H2O Makyaj Temizleyici

Bioderma Sensibio H2O uzun zamandır Shayna'nın ve benim çok severek kullandığı ve pek çok yazımızda bahsettiğimiz bir ürün. Yaklaşık 6 aydır kullandığım 500 ml ürünüm bitmek üzere olduğu için yenisini almayı düşünüyordum ki, Bioderma sağolsun 250 ml'lik Sensibio H2O'yu bize hediye etti :)

Ben her ne kadar makyaj temizleyici olarak kullansam da, günlük cilt temizliğinizde rahatça kullanabileceğiniz bir ürün. Ben yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ve uzun yıllar boyunca değiştirmeyi de düşünmüyorum. Benim gibi sorunlu bir cilde sahip, sivilce problemi yaşayan insanların bile gönül rahatlığıyla kullanabilirler. Zaten şuradaki yazımda günlük cilt bakımı rutinimde nasıl kullandığımdan bahsetmiştim. Bioderma Sensibio H2O hakkında daha detaylı yazıa ise buradan ulaşabilirsiniz!

4 yorum:

  1. harika bir ürün!!!!!!!!!!

    göz makyajımı çok güzel temizliyor, cildimi temizliyor ve kocaman! su şeklinde olması da kullanımını kolaylaştırıyor. bende çok beğeniyorum ve bitince almayı düşünüyorum. bir de ben sabahları uyandığımda da yüzümü bununla siliyorum çok güzel bir ürün

    YanıtlaSil
  2. kalite bir ürün galiba... aklımda bulunsun .. not aldım :)
    teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  3. renkli bilezikler benim de favorim su gibi olduğu için sabah akşam kullanımda hiç bir zarar vermiyor :)

    habinos kesinlikle çok kaliteli bir ürün tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. Sahiden su gibi.Ben ilk kullandığımda temizlemedi sanıp,bir kere daha silmiştim.

    yaz için sebium h2o da yağlanmayı önlemesi açısından iyi olabilir aslında.Sebium'u deneyen var mı?

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...