Menü

25 Ocak 2011 Salı

Sivilcelerim ve Ben - Akne Tedavisinde Cilt Bakımı

Akne tedavimin bana en büyük artısı sanırım cildim için ekstra kullandığım ürünleri hayatımdan çıkarmış olması. Böyle olacağını bildiğim için elimdeki ürünlerin büyük bir bölümünü bitirdim neyseki. Artık mümkün olduğu kadar az ürün kullanıyorum ve ekstra kimyasallarla cildimi yormuyorum. Sadece yıkayıp, nemlendiriyorum Ekstra kullandığım tek ürün makyaj temizleyicim. Akne tedavimle ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz!

Cilt Temizliği : Kırlangıç %100 Saf Zeytinyağı Sabunu

Zeytinyağı sabununu doktorumun önerisiyle kullanmaya başladım. Açıkçası yıllardır yüzümü sabunla yıkamaktan kaçınırdım, zaten doktorum yüzünü zeytinyağı sabunuyla yıka başka herhangi bir ürün kullanma dediğinde nasıl yani? diye istemsiz bir tepki verdim :) Dermatoloğum tedavi sürecinde kuruyacak olan cildimin zeytinyağı sayesinde rahatlayacağını söyledi. Gerçekten de öyle oldu. Hem soğuklar hem de ilaçların etkisiyle yüzüm pul pul oldu ama yüzümü yıkadıktan sonra yüzümde rahatlama hissediyorum. Özellikle Kırlangıç'ı seçmedim ama gayet memnunum.

Nemlendirme : Ceradolin Hidro 
Ceradolin Hidro zaten uzun zamandır kullandığım bir üründü fakat bir süredir Excipial Hydro kullandığım için pek yüzüne bakmıyordum.Yüzüm soyulup beyaz beyaz görünmeye başlayınca tekrar hatırladım. Ama 2. haftanın sonuna doğru yeterli gelmeyecek gibi görünüyor. 1-2 hafta içinde doktorumun önerdiği Avene Clean-ac'a geçmeyi düşünüyorum, zaten Ceradolin bitmek üzere.
Ama şunu söyleyebilirim ki benim gibi problemlerle uğraşmıyorsanız Ceradolin Hidro yüzünüzü ve vücudunuzu nemlendirmek için gayet etkili bir ürün.
Ceradolin Hidro hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayınız!

Makyaj Temizliği : Bioderma Sensibio H2O 

Bu üründe 2010 yılının sonlarına doğru keşfettiğim ama uzun yıllar kullanacağım bir ürün. Normalde cildim çok hassas olduğu için yağ bazlı makyaj temizleyiciler ağır gelir. Diğerleri de makyajımı etkili temizlemez. Bioderma kesinlikle mükemmel şekilde makyajımı çıkarıyor. Her gün kullanıyorum 500 ml bitmek üzere ve tekrar alacağım. Kuruyan cildimi daha fazla yormadığını düşünüyorum. Şu an için sorun yaşamıyorum, hafif yapısından dolayı yaşayacağımı sanmıyorum
Bioderma Sensibio H2O hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayınız!

2 yorum:

  1. benm cildimde gercekten cok yaglı
    galıba ben de bioderma alacagım.

    YanıtlaSil
  2. yağlı ciltler için bir de sebium versiyonu var ona da bakabilirsin canım

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...