Menü

23 Ocak 2011 Pazar

Flormar 393 ile Pırıltılı Tırnaklar


Bugunkü ojem böleydi.Akşam çektiğim için tam rengi yansıtamasam da bu 2 fotoğraf gerçeğe oldukça yakın.Flashsız çektim,parıltılar ojenin ışığa karşı verdiği tepki:)

Ojenin içinde  kırmızı,mavi,gümüş,yeşil minik minik simler var.Holografik oje niyetiyle almıştım bunu ama simli oje demek daha doğru olur diye düşünüyorum.Bu hale gelmesi için 1 kat cila ve 4 kat Flormar 393 sürdüm(tam bir işkenceydi!) ve sonra altına beyaz bir ojeyi baz olarak sürmediğim için pişman oldum,hayıflandım..

Sonuç hoşuma gittiği için zahmetime değdi aslında ama siz bu tür akışkan ojeleri sürmeden 1 kat beyaz oje sürmeyi ihmal etmeyin.


Işığa yakın çekince böyle parlak,aydınlık bir görüntü oldu.

Ben sevdim bu ojeyi,sadece biraz daha yoğun olmasını isterdim.Siz nasıl buldunuz?Ben sevdim siz de sevin e mi?
Bir dahaki postta görüşmek üzere.Kendinize dikkat edin...

3 yorum:

  1. http://missynindunyasi.blogspot.com/
    cnm çekiliş yapıyorum katılırsan çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  2. aynı ojeden bende de var pembe ojelerımın ustune tek kat sürüyorum bundan ve barbie ojesı gibi oluyo tavsıye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Happy bir dahakine öyle deneyim.Çok beğendim ben bu simli oje işini:))Tırnaklarıma can geldi:)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...