Menü

17 Eylül 2010 Cuma

UNT Alışverişim - UNT Haul

UNT uzun zamandır aklımın bir köşesinde duran bir markaydı ama bir türlü alıp kullanmaya cesaret edememiştim. Salıncaktaikikisi 'nin yazdığı Aqua Fortis yazısıyla neden olmasın dedim. Bayramın birinci günü verdiğim siparişim bugün elime ulaştı. Sağolsun PTT; Salı gününden beri Topkapı'dan getiremediler paketimi.

UNT was a brand that is always on my mind but I haven't got a chance to order until now. Salıncaktaikikişi's post encouraged me for my first order. Thanks to the Turkish Post Office, they brought my package late as always.

Paket elime bu şekilde ulaştı. Paketleme ürünlerin zararsız bir şekilde elime ulaşması açısından mükemmel.
They sent me an excellent package that I received my package without any harm.
Ben şimdilik Clear Purifier temizleyici ve Aqua Fortis nemlendirici serum aldım. Bugün sadece Aqua Fortis'i kullandım ve benim hassas, karmadan yağlıya dönük cildime çok iyi geldi. Önümüzdeki haftalarda bu ürünlerle ilgili yorumlarımı tekrardan paylaşacağım.

I bought Clear Purifier cleanser and Aqua Fortis moisturizer. I used Aqua Fortis just for one time, I have a combi to oily, sensitive skin but it helped me to relief my skin. I will write a review about  these products in previous days.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...