Menü

6 Şubat 2011 Pazar

Hafta Sonu Makyajım


Hafta sonu İstanbul'da hava çok güzel olunca içim kıpır kıpır oldu.Nedense kışı sevemiyorum.Soğuk,kapalı ve sürekli yağmur yağacakmış gibi havalarda kendimi çok kötü hissediyorum.Hiçbir şey yapasım olmuyor böyle günlerde.Sadece uyumak,uyumak ve uyumak istiyorum.Gerçi uykuyla da aram iyidir ama soğuk havada uyumak yerine güneşli tertemiz havada uyumayı tercih ederim.

Hey gidi anılarım,ne geldi şimdi aklıma.Makyajımdan bahsedecektim tüm anılarım gözümün önüne geldi.Şimdi kumsalda şezlong üzerinde güneş tepemde sıcacık uyumak vardı:))Ahh ahh..

Neyse konuya döneyim artık.Hava gülük güneşlik olunca neşem yerindeydi.Dışarı da çıkacağım için başladım makyajı yapmaya.


Makyajımda kullandıklarım:


-Christian Dior Forever Fondöten: Bu fondöteni çok seviyorum.Orta derecenin üstünde kapatıcılık sağlıyor ve maske/kalıp gibi durmuyor.Ayrıntılarıyla bahsettiğim yaz için tıkıtıktık

-Avon 4'lü Far Smokey Eyes: Avon'dan bir daha ruj dışında makyaj ürünü almayacağıma yemin ettiğimi söyleyerek başlayım cümlelerime.Bu farın rengi güzel ama far fırçasına çok zor geliyor.Ara sıra tel toka ile üzerini kazıyorum.O zaman daha çabuk rengini veriyor.Özellikle beyazı ve açık pembesi çok zor renk veriyor.Gri ve fümenin renk vermesi gayet iyi.Bu farın en güzel yönü simsiz oması,o yüzden günlük kullanım için gayet uygun.

-She Terracota Allık(Pink): Bu allığa bayılıyorum.Ten makyajı yapmadan bile sürünce çok güzel renk veriyor.Eğer She standı görürseniz bir bakın.She ürünleri %50 indirimle satılıyor.Ben 7 liraya almıştım. Daha detaylı bilgi için sizi buraya alalım :)

-Maybelline Affinitone Concealer : Hafif yapılı ve hafif kapatıcı özellikte bir concealer.Aydınlık verdiği için kullanıyorum.

-Alix Avien Magic Maskara: Geçen ay ki Watsons indiriminden 10TL'ye aldım.Çokta beğendim.Ayrıntılı yazı yazacağım için çok uzatmıyorum:)

-Avon Ruj&Gloss : Aldığımdan beri bu ruju kullanıyorum.Diğer rujlarımın pabucunu dama attım:) şurada bahsetmiştim.

-Golden Rose Eyeliner: Eyeliner geçmişim çok yeni.Golden Rose ilk eyelinerım.Hala çok iyi eyeliner çekemiyorum ama idare ediyor işte.Uygun fiyata daha iyisini bulamayız gibime geliyor.

-Pastel Matlaştırıcı Jel : Fondöten öncesi sürüyorum.Detay için Tıktık



Benim nadir beğendiğim makyajlarımdan biri oldu.Siz de beğenirsiniz inşallahMutlaka hatalarım ,eksiklerim olmuştur,bunları da bana söylerseniz çok sevinirim.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. Çok sade,çok hoş bir makyaj olmuş.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmussun cnm..hata olarak söyleyebilcegim, bi eyelinerı düz çekememişsin benim gibi:)oda zaten gözün açıkken belli olmuyo:))))eyelinerı sürdügünde egrilikler olursa, göz makyajı temizleyicinle hafiften üstünden geç, dümdüz oluyor:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşsun fıstık :)

    YanıtlaSil
  4. Hepinize çok teşekkür ederim.Çok mutlu oldum güzel sözleri duyduğuma..

    *itsbeacım eyelinerı sağ gözüme zor çekiyorum.Sol yine bundan iyi oluyor:))Azmettim ama yapıcam bu işi.Bir dahakine dediğin gibi düzeltmeye çalışırım.

    YanıtlaSil
  5. çok doğal bir makyaj olmuş shaynacım:)çok yakışmış,kusur bulamadım...

    YanıtlaSil
  6. senin o bebek suratını yerim ben yaa çok şeker olmuş yanakların pembiş pembiş allığa bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  7. bende she allık war canım,ben de çok memnunum:)

    YanıtlaSil
  8. *Özge senden geçer not aldıysam,birşeyler yapabiliyorum demektir.teşekkür ederim:x

    *happy canım benim,bende seni elime geçireyim yanaklardan ısıracağım:) Pemiş allıktan sanada alalım:)

    *makyaj güncem she allıklar çok iyi gerçekten.Teşekkür ederim yorumun için.

    YanıtlaSil
  9. ısır yanaklarımı izin veriyorum canım :) she ürünlerini keşke bulabilsek eskisi gibi yok artık kaldırıldı mı ne :(

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim.Yanaklarına iyi bak:)
    Sheleri ben birkaç yerde görüyorum ama bazılarında çok az ürün var.Kaldırmasınlar yaa:(

    YanıtlaSil
  11. waaaw harika.bu tonlar sana çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  12. Çook güzelsin canım benim, makyajın çok hoş =)

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...