Menü

20 Şubat 2014 Perşembe

Cyrene Shea Yağı

Eskiden beri kullandığım içeriklerin doğal olup olmadığına çok dikkat eden biri değilimdir. Tabi ki paraben ve benzerlerinden uzak durmaya çalışıyorum ancak bir ürün organik diye çok iyi ve sağlıklı olacak inancına sahip değilim. Fakat hamileliğimle birlikte bu durum değişmeye başladı. Hamile olduğumu öğrendiğimde ilk yaptığım şey internetten bebeğe zararlı olabilecek kozmetik içeriklerini araştırmak olmuştu. Bunun sonucunda çok sevdiğim salisilik asiti hayatımdan çıkardım önce. Sonrasında çatlak oluşumunu önleyici ürünlere yöneldim. Bu konuda sevgili Başak çok yardımcı oldu bana sağolsun. Kendi araştırmalarıma dayanarak ve onun da önerisiyle organik shea yağı almaya karar verdim ve şuradaki yazımda da bahsettiğim gibi Lila kutu'dan Cyrene shea yağı satın aldım. Yazının devamı için tıklayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...