Menü

8 Eylül 2013 Pazar

La Roche-Posay Effaclar Yağlı ve Hassas Ciltler için Temizleyici Jel (200 ml)



La Roche-Posay markasının her türlü cilt tipine uygun ürünleri mevcut.O yüzden tercih edilen dermokozmetik markaların başında  geliyor.Bu yazımda konusu geçen temizleme jeli ise hem yağlı cildi olup hem de hassas cilde sahip olanların kullanımına uygun.Benim cildim karma ama daha önce de çok yerde bahsettiğim gibi jel formundaki temizleyicileri sevdiğim için bazen yağlı ciltlere uygun ürünleri de tercih edebiliyorum.Kurutmuyor mu cildini derseniz,evet kurutuyor ama nemlendirici ile bu kuruluğu dengeliyorum.Zaten karma cilde sahip olanlar bilir.Temizleyiciler,kremler ya cildimizi yağlandırır ya da kurutur.Bunun önüne ben geçemiyorum.Çözüm bulan varsa yorum bırakırsa çok sevinirim.

La Roche-Posay Effaclar jelin öne çıkan özellikleri :

-Hassas,yağlı ve sivilceye meyilli ciltlere uygun 
-Alkol ,
-Paraben ,
-Sabun ve 
 -Renklendirici madde içermez.
Ayrıca
- ph 5,5 ve La Roche-Posay termal su içeriyor.

İçinde çok fazla kimyasal içermiyor. cosmeticdatabase'den kontrol ettiğimde zarar seviyesi 4 olarak karşıma çıktı.10 üzerinden 4 bence fena değil.Bu siteyi bilmeyenler için merak ettiğiniz ürünlerin kimyasal içeriklerini ve zarar düzeylerini görebileceğimiz bir site.10 üzerinden puanlar veriyor ve puanlar 1'den 10'a yükseldikçe renkleri yeşilden,sarıya ve en zararlı anlamına gelen kırmızıya dönüyor.



Search yazan boşluğa merak ettiğiniz ürünün ismini yazıyorsunuz ve ürünle ilgili inceleme yapılmışsa karşınıza çıkıyor.Sıkça başvuruyorum.

Ben gerek temizlemesi,gerek cildime zarar vermemesi açısından memnun kaldım La Roche-Posay Effaclar jelden.Yine de bir daha alacağımı sanmıyorum.Çünkü tüp şeklindeki ambalajı ve aç-kapat kapağının olmasını kullanışlı olmadığı için sevmedim.Mesela bir Bioderma Sébium jel gibi pompalı olsa dönem dönem alabileceğim bir jel olurdu.

Yağlı-hassas ve akneye meyilli ciltlere ve karma cildi olup jel temizliğinden hoşlananlara öneririm.

Eczanelerden 40-50 TL'ye alabileceğiniz gibi online eczanelerde 30-35 TL civarı fiyatı var.

Sağlıklı,ışıl ışıl ciltler dilerim ^-^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...