Menü

13 Ağustos 2013 Salı

HEDİYE : Bu Yaz Bioderma ile Bronzlaşın!

Herkese merhaba! Hastalıklar, yoğun iş günleri vs. derken blogla aram yine açıldı ^_^ Ne zaman tamam şimdi döndüm desem hep bir aksilik çıkıyor malesef.

Şu an tam olarak emin olamasam da bir süreliğine döndüm diyebilirim. Zira önümüzdeki hafta yine doktorumla olan sıkı ilişkime geri dönüyorum.

Bu kadar boş bırakmışken blogu sizlere kendimi affettirmek için ufak bir hediye vermek istedim.

Son iki senedir güneş koruyucu olarak Bioderma ürünlerini kullanıyorum ve inanılmaz memnunum, bu nedenle bu deneyimi sizlerden birinin de yaşamasını istiyorum. Geçen sene yazdığım yazıma ulaşmak için tık tık !

Ben geçen sene kullandığım ürün farklı versiyonu olan Photoderm Bronz Brume'u hediye seceğim.

Bioderma bu ürünün güzelliklerini şöyle anlatıyor;

-Derinlemesine hücresel koruma sağlar,
-E vitamini ile cildi besler.
-Anti-oksidan etkisi ile cilt yaşlanmasına karşı savaşır.
-Kuru yağ formunda olan ürün yapışkan bir his bırakmaz, transparan dokuya sahiptir.
-Etkin korumayı mükemmel dokusu ile birleştirir.

Yüz ve vücut kullanımına uygun olan Photoderm Bronz Brume'ü saçlarınızda da kullanabilir, cildinizdeki ışıltıyı saçlarınıza yansıtabilirsiniz.

Peki hediyenizi kazanmak için ne yapmanız gerekiyor.

Tek şartımız bizi  google plus'tan veya sayfamızın en altındaki ''bu siteye katılın(GFC)'' kısmından bizi takibe almanız ve aşağıdaki formu doldurmanız.

Dilerseniz diğer hesaplarımızı takip ederek ve blogunuzda paylaşarak ekstra katılım hakkına sahip olabilirsiniz.

Sosyal medya hesaplarımıza aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Google +
Facebook
Twitter

Unutmayın son katılım tarihi 21 Ağustos! Sonuçlar 22 Ağustos günü blog üzerinden açıklanacaktır!

 KAMPANYA SONUÇLANMIŞTIR! İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

1 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    684. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html

    YanıtlaSil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...