Menü

21 Temmuz 2013 Pazar

Trukid Sunny Days All Natural Spf30 Güneş Kremi


Hamileliğim boyunca elimden geldiğince zararsız ürünlere yönelmeye çalışıyorum.Güneş kremi benim için bu dönem her zamankinden çok önemli.Çünkü bu dönemde hamilelik lekelerinin oluşma ihtimali çok yüksek ve bu yüzden sürekli güneş kremi kullanmak zorunda hissediyorum kendimi,gün içinde de sık sık yeniliyorum.Haliyle de kullandığım koruyucunun içeriğinin de temiz/temize yakın olması gerekir.

Aslında Trukid hiç aklımda olmayan bir markaydı.(Varlığından bile haberim yoktu).Lakin online eczanelerden birinden verdiğim Bella B güneş kreminin stokta gözükmesine rağmen stoklarında olmayınca bende bir hışımla ve sinirle Trukid siparişi verdim.(eggshell'den)

Trukid güneş kremi;
Paraben,BPA,Gluten,SLS,1-4 Dioxane,Phthalate,Vitamin A, Gluten İÇERMİYOR.
UVA/UVB ışınlarının ikisine karşı da koruma sağlıyor.
Fiziksel filtrelerden Zinc Oxide(%20) ile koruma sağlıyor.Kimyasal filtrelerin vücuda karıştığına dair pek çok yazı okuduğum için fiziksel filtreler ile koruması benim için özellikle gebelik dönemimde çok önemli.

Kullanım şekli:
Ben hem yüzümde hem de vücudumda kullanıyorum.Sürdükten 10 dakika sonra cilt emiyor.Tabi içinde jojoba,ayçiçek vb. yağlar içerdiği için mat bir görüntü sağlamıyor ama yağ içermesine rağmen de vıcık vıcık da olmuyorsunuz.Ben 10 dakika sonra renkli nemlendirici,bb krem veya pudra sürüyorum ve öğlene doğru sadece T bölgemde yağlanma oluyor(karma cilt sorunsalı).Ayrıca güneş kremlerinde çoğunun hoşlanmadığı beyaz tabakayı bu kremde de görüyoruz.

Trukid güneş kremi benim sevdiğim bir krem oldu.Bitince tekrar alabilirim.Bu arada ambalajı ve içeriğinden ufak değişiklikler olmuş ben aldıktan sonra
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.(PETA)
Ambalajlarının üzerinde son kullanma tarihi yazıyor.
Trukid markası bebek ve çocukların hassas ciltler için ürünleri olsa da hassas cilde sahip yetişkinlerin kullanımını da uygun.
Fiyat: 65 TL

Ingredients
Active ingredient: Zinc Oxide 20% (non-nano)
Purified Water, aloe barbadensis leaf juice, caprylic/capric triglyceride (coconut), sorbitan stearae (vegetable), polyglyceryl-4 isostearate, hexyl laurate, cetyl dimethicone (sand), ricinus communis (castor) seed oil, magnesium sulfate (epsom salt), helianthus annuus (sunflower) seed oil,simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, cucmis sativus (cucmber) fruit extract, punica granatum extract (Pomegranate juice), Camilla Sinesis green tea oil, Vitamin E extract, hyaluronic acid (potato), polyaminiopropyl biguanide,  ethylhexylglycerin (vegetable)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...