Menü

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Mim : Ben Kimim (Shayna)


francescala blogunun sahibi sevgili Francesca bizi mimlemiş.Genelde mim soruları pek ilgimi çekmez ama bu mimi çok beğendim.Özellikle bloggerları yakından tanıma fırsatı bulduğum için kendi adıma çok mutlu oldum.Şimdi ''Ben Kimim'' sırası bende.Umarım keyifle okursunuz:)

Ben kimim?

Adım İlknur.27 yaşındayım.1 erkek kardeşim var.8 aylık evliyim ve 6 aylık hamileyim.Kısmetse 28 Eylül'de oğlumuz Mehmet Ali dünyaya gelecek.Ziraat mühendisiyim.Tekirdağ'da yaşıyorum.Memleket Ordu-İstanbul

Blogumuzun adı nereden geliyor?

Bildiğiniz üzere biz mission-beauty blogta 2 kişi yazıyoruz.Seher ben bloga katılmadan önce açmıştı.Bizde itsbeauty forumdan kedi medi derken kaynaştık ve birlikte yazmaya karar verdik.Yani ben bloga sonradan katıldım.Neden blogun adı Mission Beauty Seher cevaplasın :))

Blog açmaya nasıl karar verdim?

Mezun olduktan sonra sıkıntıdan kendimi internete,forumlara verdim.Acaba bende blog açsam başarılı olur muyum derken MB'nin birlikte yazalım demesi bana cesaret verdi ve onunla birlikte yazmaya başladım.

Neden kozmetik blogu?

Kozmetik benim hobim,yani hakkında bahsedeceğim çok şey var ve bunu severek yapıyorum..Bazen farklı konulara sapsak da ana konudan ayrılmamaya çalışıyoruz.

Kişiliğim

Tipik ikizler burcuyum.Bir bakmışsın çok mutlu bir bakmışsın çok üzgün.Aniden değişen ruh hallerim çok görülür.Kararsızlık en sevmediğim özelliğim.Kimseye uzun süre kin tutamam.Bu huyum bazen saflığa kadar gidebiliyor:) Kafama koyduğum şeyi hemen yapmalıyım.Bu konuda eşimle çok çatışıyoruz.O çok rahattır,hallederiz modunda:)

Hoşlandıklarım

Yeni yerler görmeyi,arkadaşlarımla vakit geçirmeyi,ailemle olmayı ve kedileri çok severim.Kedi var huzur var.
Türk filmleri izlemekten çok hoşlanırım.Özellikle Kemal Sunal filmlerine bayılırım.Defalarca izlemişimdir çoğunu.
Kitap,sinema,müzik klasik hobilerim.

Hoşlanmadıklarım

Görevlerini yerine getiremeyen insanlardan hoşlanmıyorum.Ukala,kendini beğenmiş,sürekli kendinden bahseden insanlardan hoşlanmam.

En çok sevdiğim makyaj malzemelerim

Fondöten,allık.Aslında hepsini seviyorum:)

Çantamda olmazsa olmazım

Anahtar,cüzdan,selpak,ıslak mendil,ruj,parfüm

En son okuduğum kitap

İskender Pala Babil'de ölüm İstanbul' da aşk

Bu mimi deepbeauty blogu sahibesi özge'ye ve yapmak isteyen herkese gönderiyorum.


2 yorum:

  1. Ben bu mimi çok sevdim :) Ortak noktamız çokmuş bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkizler burcu olmamızın payı var sanırım:)

      Sil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...