Menü

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Beauty Formulas Apricot Peel Off Mask(Soyulan yüz maskesi)


Merhaba
Aslında bu üründen bahsetmeyi hiç istemiyordum.Son zamanlarda kullandığım en kötü maske olur kendisi.
Soyulan maskeleri her zaman sevmişimdir.Beauty Formulas'ın bu kayısılı maskesini de Watsons'ta görünce -e bir de fiyatı da uygun olunca- aldım.(6TL)
Maske jel gibi renksiz ve yapışkan kıvamda.Buraya kadar her şey normal.Yüze sürüyorsunuz,bekle bekle kurumuyor.20-30 dakikada soyulması tavsiye ediliyor ama ben neredeyse 1 saat beklettim kurumak bilmedi.İlk kullandığımda böyleydi,yıkayarak çıkardım daha fazla bekleyemeyerek.
Atacaktım ama bir kere daha şans vermek istedim.Bu sefer biraz daha ince sürüp 45 dakika kadar beklettim.İlkine göre daha çok kurudu ama bu seferde yüzüme yapıştı resmen,soymak için de 1 saat cebelleştim!Sonuç yüzümü yine yıkayarak arındırdım.
Ee ne anladım ben şimdi bu maskeden.Pratik olması,yüzümü güldürmesi gerekirken maske keyfimi kaosa sürükledi.Bir de zaten aşırı kimyasal(özellikle alkol) kokması bonusu!
Kısaca bu soyulan maskeyi kimseye tavsiye etmiyorum.Yanına yaklaşmayın, ucuz diye paranızı çöpe atmayın.

2 yorum:

  1. Ben spatula yardımıyla ve az miktarda uyguluyorum o zaman 20-30 dk içinde kuruyor ve soyuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spatulayla denemedim ama çok ince sürmüştüm son denediğimde.Kurudu ama soyamadım:)
      Spatulayla da deneyim bir defa öyleyse,kaybedecek bir şey yok:)

      Sil

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...