Menü

10 Haziran 2013 Pazartesi

Mission Beauty TV : Mezuniyet Makyajı



Herkese merhaba! Uzun, upuzunnnnn bir aradan sonra yeni bir yazıyla karşınızdayım. Sanırım 2 aylık bir ara vermiştim bloga. Hatta bir ara artık bıraksam mı diye bile düşündüm. Ama hep bir yerlerden blog yazmaya devam etmem konusunda işaretler aldım. Daha doğrusu belki de öyle düşündüm. Hayat bir şekilde devam ediyor ve ben blog yazmayı seviyorum. Öyleyse neden yazmaya devam etmeyeyim ki...

Aslında bu yazıyı yaklaşık 2 hafta önce hazırlamıştım ama malum olaylar nedeniyle yayınlamamıştım. Biliyorum hala sizler de benim gibi mutsuzsunuz, öfkelisiniz. Evet artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Ama ben böyle olmasından dolayı mutluluk duyuyorum.

Mezuniyet partileri, balolar ardı ardına gerçekleşiyor. Ben en son üniversiyeden 4 yıl önce mezun olarak hayatımdaki bu "mezuniyet" kavramını geride bıraktığıma üzülüyorum ara, ara. İşte bu makyaj da o özlemle yapıldı.

Bundan sonra her Çarşamba ve Pazar video yayınlamayı planlıyorum. Umarım verdiğim sözü tutabilirim. Sanırım bundan sonra video ağırlıklı içerikler hazırlayacağım. Yorumlarınızı bekliyorum ^_^


 Direniş öncesi hazırladığım ama malum olaylar nedeniyle You Tube'a yüklemeyi içimin almadığı mezuniyet makyajı videosu...
Biliyorum belki bir kısmınız için mezuniyet telaşesi içinde bulunduğumuz durum nedeniyle bir hafta öncesi gibi anlamlı değil... Ama direnişe ve hayata bir şekilde devam etmemiz gerek ki, bu gücümüzü hiç bir zaman kaybetmeyelim.

Videoda kullandığım ürünler;

L'oreal Lumi Magique Pure Light Primer
Even Better Compact Makeup SPF 15 - 14 Vanilla
Bobbi Brown Creamy Concealer Pale Yellow
Bobbi Brown Sheer Finish Pressed Powder Warm Natural 6
Clinique Chubby Stick Shadow Tint For Eyes 11 Portly Plum
the Body Shop Eyeshadow 5
Bobbi Brown Long Wear Gel Eyeliner Black Ink 1
L'oreal Color Riche Les Ombres Lilas Cheri Palet
Kiss Eyeliner
Flormar 10x Mascara
Rimmel Eyebrow Pencil
the Balm Mary Lou manizer Highlighter
the Balm Bahama Mama Bronzer
the Balm Down Boy Allık
Oriflame More By Demi Princess Pink Ruj

daha fazlası için

https://www.twitter.com/seherpolat
https://www.instagram.com/seherpolat
https://www.facebook.com/missionbeautyblog

missionbeautyblog@gmail.com

Follow my blog with Bloglovin

Sevgiler

MB 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...