Menü

21 Mayıs 2013 Salı

LTB 2013 İlkbahar Yaz Koleksiyonu

Helloooo! Uzun zamandır (yaklaşık 2 aydır) buralara uğramıyorum. Habersiz ortadan kayboldum bu sefer. Ama artık döndüm. Yani en azından öyle sanıyorum. 

Geçtiğimiz iki ay hem blog hem de kendi işim için bol bol koşturduğum 2 ay oldu. Sizler için gezdim, gördüm, inceledim. Şimdi sıra bunları sizinle paylaşmaya geldi. 

Geçtiğimiz haftalarda LTB yeni koleksiyonunu Chilai'da verdiği harika bir partiyle tanıttı. Hem organizasyon hem de koleksiyon çok güzeldi. Açıkçası LTB'de pantolon dışında bu kadar ürün olduğunu bilmiyordum (: 

Tabi ki beğendiğim "look"ları sizler için fotoğrafladım. 


 Modelin saçındaki aksesuara bayıldım desem :) 



Defilenin sürprizi biz hanımlar için Biscolata erkeklerinden birinin de yer almasıydı sanırım :) 

 Bu ayakkabıya bayıldım, en yakın zamanda mağazalarına uğrayıp deneyeceğim! 




Modelin üzerindeki pantolonun yeşilini kullanıyorum ve inanılmaz rahat, ince kumaşıyla yaz için ideal :)

Ve son olarak koleksiyonun yaratıcısı Rivi Raffaello...
 

Gecenin bana ait tek fotoğrafı Oyita'mla! Artık bu tarz etkinliklerde topuklu ayakkabı giyme kararı aldım. Zira kimle fotoğraf çektirsem kendimi "tıfıl" hissediyorum.



Bu arda podyum çim ile kaplanmıştı. Tabi bunu gören iki blogger olarak bu anı fotoğraflamadan geçemezdik ^_^ 

Yazmayı özlemişim cidden, yeni yazılar yolda... (Şu an gaza gelmiş olabilirim ^_^)

Sevgiler

MB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...