Menü

28 Mart 2013 Perşembe

Makyaj Uygulaması : Oriflame More by Demi Yüz Paleti ve Dumanlı Göz Makyajı

 Daha önceki yazılarımda da bahsettiğim Oriflame more by Demi paletini yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve açıkçası sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyordum. Açıkçası bu ürünü bu kadar sevmemin nedeni ise her okazyona uygun makyaj yapabilecek olmanız ve tüm ihtiyacınız olan elementlerin bir arada olması. Ayrıca şık ambalajı ile de göz doldurduğunu söyleyebilirim. 

Lafı daha fazla uzatmayıp ürün hakkında daha detaylı bilgi isteyenleri ve bu paletle yapılabilecek güzel bir makyaj alternatifi görmek isteyenleri videomla baş başa bırakıyorum ^_^ 


Ben bu videodaki makyajımı çok sevdim siz nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler

MB


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...