Menü

12 Mart 2013 Salı

Haftanın Ojesi : Oriflame More by Demi Holly Red

 Bu haftanın ojesi aslında geçmiş haftalardan ve evet uzun zamandır sizinle paylaşılmayı bekleyenlerden. Yalnız bu haftanın manikürünün özelliği bu seferlik benim tarfımdan yapılmamış olması. Oriflame'in Akaretler'deki Pronail'e iş çıkışı yorgun argın gittiğimde açıkçası bu kadar ilgi alaka beklemiyordum. Bu yüzden benim için harika bir sürpriz oldu ^_^

Sevgili Oyita ile birer kadeh kırmızı şarap alıp pedikürümüzü yaptırmak üzere masaj koltuklarına kurulduğumuzda yüzümüzdeki gülümseme görülmeye değerdi.

 More by Demi koleksiyonunun harika renklerinden birini seçmek çok zor oldu.

Hünerli uzmanımız manikürümü yaparken keyfim yerinde ^_^

Oje öncesi ellerimi Oriflame'in masaj yağı ile şımarttı. Kokusu ve bıraktığı his ile harika. Herkese tavsiye ederim!

Tüm bu şımartılma seansı sonunda ojelerim sürülüyor ^_^
Holly Red size de yazı hatırlatmadı mı? Uzun zamandan sonra böyle canlı kırmızı ojeyi süren ben ellerimi daha bir çok sevdim!


Manikür-pedikürümüz yapılıp, birbirinden güzel ikramlarla bizi mükemmel ağırlayan Oriflame ailesi bizi eli boş göndermedi! Şık ambalajlarıyla beni benden alan koleksiyonun her bir ürününü kullanmak için sabırsızlanıyorum! 

Sevgiler 
MB



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Takipte Kalın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...